וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תישאר בכלא: מעצרה של מרגול הוארך ב-4 ימים

בתום שישה ימים בכלא נווה תרצה, האריך בית משפט השלום בראשון לציון בשנית את מעצרה של הזמרת החשודה בסחיטה באיומים. המשטרה: חלה התפתחות ניכרת בחקירה מאז מעצרה של צנעני

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרה של הזמרת מרגלית צנעני החשודה בסחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות. זאת לאחר שבשבוע שעבר הוארך מעצרה של הזמרת בשישה ימים לצרכי המשך חקירה.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
נדחה הערעור שהגיש בנה של מרגלית צנעני על מעצרו
החשוד בתיווך בין מרגול לעבריינים - למעצר בית
רשות המסים בודקת את חשבונותיה של מרגלית צנעני

צנעני הגיעה הבוקר לבית המשפט וסירבה לדבר עם התקשורת. למקום הגיע גם יואב צפיר, במאי התכנית "כוכב נולד" בה משמשת מרגול כשופטת, על מנת להביע את תמיכתו בה. "באתי לכאן כדי לתמוך ולחזק את רוחה. אני לא שופט ומאמין שהמשטרה תעשה את עבודתה", אמר צפיר בבית המשפט.

האם המשטרה עושה למרגול חיים קשים? דברו על זה בפייסבוק

"המשטרה איימה: אין יותר 'כוכב נולד'"

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, כי חלה התפתחות ניכרת בחקירה מאז מעצרה של צנעני וכי יש בידי המשטרה עדויות התומכות בראיות המפלילות את צנעני בעבירה של סחיטה באיומים. המשטרה ביקשה בעקבות כך להאריך את המעצר מחשש לשיבוש הליכי חקירה. פרקליטה של צנעני, עורך הדין ששי גז, אמר במהלך הדיון כי היא נעצרה כיוון שהיא מפורסמת והוסיף: "איפה החמלה של המשטרה?".

פרקליטה שחר חצרוני תקף את התנהלות המשטרה ואמר בדיון: "ככה מתנהלת חקירה של אדם ללא עבר פלילי? מאיימים עליה שאין יותר 'כוכב נולד', אין יותר 24, שהיא עמוק בבוץ".

בנה של הזמרת, אסף לביא-צנעני, שנעצר אף הוא בחשדות דומים, נותר במעצר לאחר שבית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה אתמול את ערעורו על המשך מעצרו. זאת לאחר שביום רביעי האחרון האריך בית משפט השלום בראשון לציון בתשעה ימים את מעצרו של לביא, החשוד באחזקת שתי מחסניות נשק, סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. שני חשודים נוספים בפרשה, עופר עמר ומיכאל חזן, "חייליו" של העבריין עמיר מולנר, משכו את ערעורם על הארכת המעצר ויישארו במעצר עד יום חמישי.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully