וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול אבוטבול: לבקשת המשפחה הגופה לא תנותח

משפחתו של העבריין הבכיר שחוסל הלילה בתחנת דלק בשרון מתנגדת לנתיחת גופתו, זאת מטעמים דתיים. עם זאת, הקליעים שפגעו בו יוצאו מהגופה בכדי להשלים את החקירה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, נועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית המשפט החליט היום (ראשון) כי גופתו של פרנסואה אבוטבול, שחוסל הלילה בתחנת דלק בשרון, לא תנותח, זאת לבקשת המשפחה מטעמים דתיים. עורכת הדין של משפחת אבוטבול, קרן נהרי, סיפרה כי "המשפחה ביקשה שגופתו של פרנסואה לא תנותח מתוך כבוד למת. בית המשפט קיבל את עמדת המשפחה והחליט לא להיעתר לבקשת המשטרה לנתיחה ורק להוציא את הקליעים מהגופה". המשטרה טרם איתרה את החשוד בירי, שנמלט על אופנוע ממקום ההתנקשות, וביקשה לבצע את הנתיחה בכדי לקבוע באופן ודאי את סיבת המוות ולאסוף ראיות.

החיסול אירע הלילה, בעת שאבוטבול שהה ברכבו בתחנת הדלק בחבצלת השרון. אבוטבול נפגע אנושות כתוצאה מהירי ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים לניאדו בנתניה, שם מת לאחר זמן קצר מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה כי אבוטבול תידלק את רכבו בתחנת הדלק כשלפתע הגיח רוכב אופנוע שככל הנראה עקב אחר רכבו, ירה לעברו של אבוטבול מספר רב של כדורים ונמלט מהמקום.

"נפל עלינו כרעם ביום בהיר"

"אבוטבול לא הרגיש מאויים, ואפילו הסתובב רק עם שומר ראש אחד. זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר", כך אמר היום (ראשון) עו"ד יוגב חלפון, פרקליטו של פרנסואה אבוטבול שחוסל הלילה. בראיון לגלי צה"ל, הוסיף חלפון כי מאז שאבוטבול שוחרר ממאסר לפני כחצי שנה, הוא הרגיש בטוח הודות ל"סולחה" שנערכה בינו ובין משפחת הפשע ג'ארושי.

אבוטבול שוחרר בדצמבר האחרון מכלא איילון בתום ריצוי 22 חודשי מאסר לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. הוא הוזהר אז על ידי המשטרה כי יש חשש לחייו וגורמים עברייניים אף התריעו בפניו שכדאי שיעזוב את הארץ תוך חודש ימים מיום שחרורו.

עדכון ראשון - 11:16

עוד בנושא:
פרנסואה אבוטבול נורה למוות בתחנת דלק בשרון
בחודש מרץ: פרנסואה אבוטבול נעצר בחשד שהעסיק שב"חים
בספטמבר: אלמונים ניסו לחסל את צ’רלי אבוטבול בנתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully