וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רב נאשם שחטף ישראלי ואיים לקבור אותו חי

ע"פ כתב האישום, הרב הזמין את האיש לביתו, שם התנפלו עליו שני אלמונים שהיכו וקשרו אותו ואיימו עליו שאם לא יסכים להתגרש מאשתו ולשלם לה, ייקבר בחיים. הם אף הניחו עליו שקית גופות ואמרו: "זה כדי שתתרגל לגודל"

רב מניו ג'רזי נאשם שהיכה וחטף גבר ישראלי ואיים לקבור אותו בעודו בחיים אלא אם יסכים להתגרש מאשתו ושמשפחתו תשלם לה – כך מסר היום (שלישי) משרד התובע הכללי בטרנטון, ארה"ב. הרב דיוויד ווקס ואשתו ג'ודי הסגירו עצמם אתמול לסוכני FBI.

הקורבן ואשתו נמצאים כעת בהליכי גירושין שנדונים בבית דין רבני בארץ. ממסמכי בית המשפט עולה, כי לשניים גם מחלוקת בעניין המשמורת על ילדם, וכי הבעל סירב להסכים לפירוק הנישואין. על פי כתב האישום, הקורבן עבד עבור הרב והגיע לפגישה לילית עמו בביתו. כאשר הגיע, לקח אותו הרב לחדר בקומה העליונה בבית, שם קפצו עליו שני גברים אלמונים, היכו אותו, קשרו אותו וכיסו את עיניו. ממסמכי החקירה עולה, כי לאחר המכות שקיבל, הסכים הגבר להתגרש מאשתו, אולם השלושה המשיכו להכות אותו במשך שעות ארוכות, ואחד הגברים אף אמר לו כי מדובר במעשה נקמה של אשתו לשעבר, שכעסה עליו על העיכוב בתהליך הגירושין.

"הם הראו לקורבן שקית גופות ואמרו לו כי אם לא ייענה לדרישות, הוא ייקבר בעודו בחיים בהרי הפוקונו", כתב סוכן ה-FBI בתצהיר שפורסם אתמול. "שקית גופות כהה הוכנסה לחדר והונחה על הקורבן על ידי ווקס, שאמר: 'זה כדי שתתרגל לגודל'". ווקס נאשם גם שצלצל לאביו של הגבר המתגורר בישראל ודרש ממנו 100 אלף דולרים עבור אשתו לשעבר של הקורבן, ועל פי כתב האישום הוסיף: "אתה רוצה הלוויה או גירושין?".

לאחר המעשה, לקחו אותו הגברים במכונית בה נהגה אשתו של ווקס, ג'ודי, והובילו אותו לבית בן דודו של הרב בברוקלין, שם שחררו אותו. סוכני ה-FBI שהגיעו מאוחר יותר לדירה, מצאו ראיות שתומכות בגרסתו של האיש, ואף מסרו כי האישה לשעבר הגיעה לניו יורק יום לפני התקיפה ועזבה אותה ביום שלמחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully