וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: גבר ואישה הרה נהרגו מפגיעת רכב

אריאל נוי

3.7.2011 / 11:58

בני זוג עצרו בשולי כביש 4 סמוך למחלף יבנה, על מנת לתקן תקר ברכבם. במשטרה חושדים שמשאית שעברה במקום, פגעה בחי זיו קריאף וברעייתו שני שהייתה בחודשי הריון מתקדמים ונמלטה מהמקום

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל)

חי זיו קריאף ורעייתו שני קריאף נהרגו הבוקר (ראשון) בכביש 4, סמוך למחלף יבנה. המשטרה בודקת אם השניים נפגעו מרכב חולף שנמלט מהמקום, בעת שיצאו מרכבם על מנת לתקן תקר בגלגל. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעקו למקום, קבעו את מותם של בני הזוג. עוד נמסר כי האישה הייתה בחודשי הריון מתקדמים.

ראש אגף התנועה במשטרת מרחב השפלה, רב-פקד שי מזרחי, מסר לוואלה! חדשות כי "התאונה אירעה במחלף יבנה לכיוון צפון ונפגע ככל הנראה על ידי משאית שנמלטה מהמקום. בשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה והמשטרה מבקשת מעדי ראייה לפנות אליה". בעניין זה ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-6274441.

תאונת פגע וברח במחלף יבנה כביש 4, יולי 2011\. שי מכלוף
"הזירה מאוד קשה"/שי מכלוף

יוסי לנדאו, קמב"ץ זק"א שהגיע למקום סיפר כי "הזירה מאוד קשה. בני הזוג ניסו לתקן פנצ'ר ונהרגו במקום. ככל הנראה, משאית שחלפה במקום העיפה אותם. נתקלנו במראה מאוד מזעזע".

עופר רוט, חובש בכיר במד"א איילון, סיפר כי "הגענו למקום וראינו גבר ואישה שרועים. הגבר היה במרכז הכביש והאישה בשוליים. המראה היה מאוד קשה".

כשעה לאחר התאונה ליד יבנה, נפצעו 28 בני אדם, רובם ילדים, בתאונה בנתיבי איילון (כביש 20) סמוך למחלף קיבוץ גלויות, לאחר שאוטובוס של אגד התנגש במיניבוס שהסיע ילדים. דובר מד"א, זכי הלר, אמר כי הפצועים סבלו מחבלות קלות ומשריטות, ויפונו לבתי החולים וולפסון בחולון, איכילוב בתל אביב ושיבא בתל השומר.

עוד על הקטל בדרכים:
נס בירושלים: אם ובנה הידרדרו מגובה רב ונפצעו קל
לפני יומיים: אופנוען נהרג בגליל, הולך רגל נדרס למוות בפ"ת
נער בן 13 נדרס למוות בכניסה ליישוב עלי


לפניות לכתב:
arielnews@walla.com

תאונת פגע וברח במחלף יבנה כביש 4, יולי 2011\. שי מכלוף
זירת התאונה/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully