וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 14 חשוד בסדרה של הצתות בבני ברק

מוטי לוי ואיילה חננאל

12.6.2011 / 11:13

בתוך שבועיים הוצתו 17 בתי עסק בבני ברק. החשוד, בן 14, נראה יוצא מהבניין האחרון אותו הצית. הנער תיעד עצמו במצלמה ואף העביר לעיתונות תמונות של מעשיו. מעצרו הוארך בחמישה ימים

המשטרה עצרה אמש (שבת) נער חרדי בן 14, תושב בני ברק, שהיה מעורב על פי החשד בעשרות הצתות בעיר בשבועיים האחרונים. החשוד נעצר לאחר שנצפה אמש סמוך לשריפה שפרצה בחנות ברחוב רבי עקיבא בעיר. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

בשבועות האחרונים הסעירה את הרחוב החרדי השאלה מי עומד מאחורי גל של הצתות בעיר בני ברק. מדי כמה ימים הוצת מוקד אחר ועלה באש. לפי האתר "בחדרי חרדים", הוצתו בבני ברק 17 שריפות בתוך שבועיים. אמש, לאחר שפרצה שריפה בחנות ברחוב הראשי בעיר, הבחינו הנוכחים בנער היוצא מהבניין בו פרצה השריפה. לשאלתם בדבר מעשיו במקום, סיפר הנער שראה את המצית בורח. לבסוף אילצו אותו הנוכחים להזעיק את המשטרה ולספר את מה שראה, ומתוך דבריו עלה החשד כי מדובר במצית עצמו.

לפי מקורות חרדיים, הנער נהג לתעד את מעשיו במצלמה ואף להעביר את התמונות לעיתונות. בתמונה של הנער המתפרסמת באתר "בחדרי חרדים", הוא נראה עם מצלמה בידו, מתעד את אחת השריפות שהצית.

עורכת דינו של הנער מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד עידית קן ציפור, אמרה בתגובה לחשדות כי "מדובר בנער שנראה צעיר לגילו ואשר ככל הנראה סובל מבעיות נפשיות מאז שהוא ילד".

לפניות לכתבים: moti.levi@walla.com
plilim@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully