וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום על תושבי רהט: "נחסל מי שיסית נגד הציונות"

רמי שני

2.6.2011 / 17:41

במכתב נאצה שהתקבל היום בעיריית רהט נכתב כי ארגון למצל"ה יפעל נגד גורמים הפועלים נגד "המפעל הציוני" ומוגדרים על ידם כ"אויבי המדינה". ראש העיר הגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירה

בעיריית רהט, התקבל היום (חמישי) מכתב נאצה, בו איום מפורש לפעול באלימות כלפי גורמים המוגדרים כמסיתים נגד המפעל הציוני: "עם התגבר ההסתה נגד המפעל הציוני ומדינת ישראל, עליית כוחם של גורמים בציבור הערבי המסייעים לאויבי המדינה, החלטנו לפעול".

כותבי מכתב הנאצה הזהירו עוד כי בזמן הקרוב יחוסלו באזור רהט האנשים שלדבריהם מסיתים ופועלים נגד המפעל הציוני. "שמענו כי לאדוני (ראש העיר) וממלאי תפקידים אחרים בעירייה ידועים שמות האנשים הנ"ל, אך לא נעשה דבר נגדם. אי לכך החליטה מפקדת למצל"ה (ראשי תיבות של "למען ציון לא אחשה". ר"ש) כי אנחנו נבצע את העבודה. על החתום - ישורון בן דוד".

ראש עיריית רהט, פאיז אבו סיהיבאן, הגיש אחר הצהרים תלונה במשטרת העיר, נגד שולחי המכתב. לדבריו, גם הם לא יצליחו לחסל את היחסים שנרקמו בין אנשי העיר לשכניהם היהודים: "אני רואה את המכתב הזה בחומרה, אנחנו חיים בנגב כמו משפחה, קומץ כזה לא יקלקל לנו את היחסים הדוקים עם היהודים". מהמשטרה נמסר, כי סיהיבאן אכן הגיע לתחנת המשטרה והגיש על כך תלונה. בעקבות זאת, נפתחה חקירה כדי לברר את זהות השולחים ולבחון את הצעדים כלפיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully