וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בפעוטות בנות 3

גלעד גרוסמן

22.4.2011 / 10:02

יוסף אליהו שטרית, בן 40 משילה, נאשם בביצוע מעשים מגונים בקטינות. לטענת הפרקליטות, הוא נהג ללטף רגלי ילדות, הצעירות שבהן כבנות 3, לשם סיפוקו המיני

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד יוסף אליהו שטרית, בן 40 משילה, בגין ביצוע מעשים מגונים בקטינות. לטענת הפרקליטות, שטרית נהג ללטף את רגליהן של ילדות, הצעירות שבהן כבנות 3, לשם סיפוקו המיני.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, בשלוש השנים האחרונות נגע הנאשם ברגליהן של מספר לא ידוע של ילדות קטנות. בחלק מהמקרים הוא אף הגיע לסיפוק מיני מהמעשה.

בכתב האישום מתוארים שלושה מקרים ידועים בהם ביצע מעשים מגונים בילדות. המקרה הראשון אירוע בספטמבר האחרון. שטרית פגש ילדה כבת שש בגן שעשועים ביישוב באזור מגוריו, ונגע ברגלה.

בחודש שעבר הגיע לגן משחקים אחר, שם שיחקו שלוש ילדות כבנות 10. הילדות הבחינו בו והתכוונו לעזוב את המקום, ואז הוא ניגש אל אחת הילדות, בזמן שנעלה את נעליה, והחל למשוך ברגליה. הילדה המפוחדת ביקשה שיפסיק, אך הוא המשיך במעשיו. רק כשעברה במקום עוברת אורח, הוא הפסיק, אולם הכה את הילדה בבטנה בחוזקה.

המקרה האחרון התרחש לפני כשבוע וחצי. לטענת הפרקליטות, ילדה בת 10, שסייעה לילדה קטנה ממנה לגשת לשירותים ליד בית כנסת, ביקשה משטרית שיעזור לה לפתוח את דלת השירותים, ושיחכה עד שחברתה תסיים להשתמש בשירותים, על מנת שיסייע להן בפתיחת הדלת פעם נוספת. אחרי שהחברה נכנסה לשירותים, הושיב שטרית את הילדה המבוגרת יותר בכוח על ברכיו, בניגוד לרצונה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, ששטרית הודה במעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully