וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 3 תושבי נצרת תכננו לפגוע בחיילי צה"ל

עידן אבני

17.4.2011 / 10:41

לפני כחודש נעצרו שלושה צעירים תושבי העיר בחשד שתכננו להקים חוליית טרור שתפעל נגד חיילים, שוטרים ואזרחים ישראלים. הוגשו נגדם כתבי אישום באשמת קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נשק

שלושה תושבי נצרת נעצרו לפני כחודש בחשד שתכננו להקים חוליית טרור – כך התיר היום (ראשון) לפרסום בית המשפט המחוזי בעיר. השלושה, אחמד גאנם בן 19, מועתז שתאווי בן 19 ונור א-דין שחאדה בן 18 וחצי, נעצרו לאחר חקירה ממושכת של השב"כ בשיתוף ימ"ר עמקים. פרקליטות מחוז הצפון הגישה נגדם כתבי אישום באשמת קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נשק.

מכתב האישום עולה כי השלושה התחברו בינואר לפני שנתיים, והחליטו על הקמת חוליה שתקרא "נאועד אלצהיינה בלמות" (מבטיחים מוות לציונות) ותייצר מטעני צינור ורובה מאולתר. כל זאת על רקע הלחימה בעזה ובמטרה לפעול נגד חיילים, שוטרים ואזרחים ישראלים. עוד עולה מכתב האישום, כי שתוואי גלש באינטרנט והוציא חומר המסביר כיצד להכין מטעני חבלה. השלושה הצטיידו בשני צינורות חלולים, קופסאות גפרורים, ברגים מסמרים ודבק וניסו להכין מטען, אך לאחר זמן מה החליטו רק לשרוף את החומר שפוררו מהגפרורים.

לפי כתב האישום, גאנם יצר קשר עם קאסם גואד מג'נין במטרה לרכוש ממנו נשק. עוד עולה, כי גנאם תכנן לרכוש שלושה רובי M-16 ותחמושת והסכים לשלם על כך 150 אלף שקלים. בנוסף בדק גאנם את האפשרות לרכוש אקדח ב-14 אלף שקלים, אולם בפועל העסקה לא יצאה לפועל, בשל חילוקי דעות בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully