וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל נפצע בדרך לסבתא - "שכולם יתפללו לשלומו"

דניאל וויפליך מבית שמש, הוא הנער בן ה-16 שנפצע קשה מהפגיעה הישירה של הטיל נגד טנקים באוטובוס בדרום. קרובי משפחתו לא משים ממיטתו בביה"ח ומבקשים "שעם ישראל יתפלל"

בבית החולים סורוקה בבאר שבע, המשיכו אמש (חמישי) הרופאים להיאבק על חייו של הנער דניאל וויפליך בן ה-16 מבית שמש, שנפצע בצהריים באורח קשה, לאחר שטיל נ"ט שנורה מרצועת עזה, פגע באוטובוס בו נסע סמוך לקיבוץ סעד בדרום. דניאל מתגורר בשכונת רמת בית שמש והוא לומד בישיבת תורת אליהו בעיר.

לאחר שנותח בבית החולים, הועבר דניאל למחלקה לטיפול נמרץ ומצבו מוגדר קשה אך יציב. קרובת משפחתו של הנער שוחחה הערב עם אביו וסיפרה לוואלה! חדשות כי "האב אמר שמדובר בפגיעה בראש ושהמצב לא פשוט. הקמנו מוקדי תפילה בכמה מקומות בארץ ואני מבקשת מכל עם ישראל להתפלל לשלומו של הנער".

דניאל נקלע לירי לאחר שעשה את דרכו לביקור אצל סבתו שמתגוררת באחד היישובים במערב הנגב. עם קבלת ההודעה על פציעתו, הנחה ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול את שירותי הרווחה בעירייה לסייע למשפחה ולהקל במידת האפשר.

ראש העירייה שוחח גם הוא עם אביו של הנער, איחל רפואה שלמה בשם הנהלת העירייה והציע את עזרת העירייה בכל אשר תתבקש. במקביל התקיימו שתי עצרות תפילה בבתי כנסת בעיר לאמירת תהילים לרפואת הנער "דניאל אריה בן תמר".

עדכון ראשון 21:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully