וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הרב שנמצא ירוי ביו"ש התאבד או נרצח בפיגוע?

יהושע בריינר

29.3.2011 / 13:46

מקורביו של רב מוכר, שנמצא בשבוע שעבר ללא רוח חיים בהתנחלות בשומרון, טוענים כי בניגוד למסקנת המשטרה, הוא נהרג בפיגוע, ולא התאבד. "כל מי שמכיר אותו יודע - זה פשוט לא ייתכן"

תושבי יישוב ברמת הגולן טוענים: רב מוכר באזור שנמצא ללא רוח חיים בשבוע שעבר ביישוב רבבה בשומרון, נהרג בפיגוע ולא התאבד, כפי שטוענת המשטרה. תושבי רמת הגולן מנסים בשבוע האחרון להתאושש מההודעה הקשה עליה התבשרו ביום רביעי האחרון, לפיה גופתו של רב צבאי מוכר וידוע בגולן, נמצאה בכניסה להתנחלות רבבה כשבגופו נמצא כדור, ואקדחו האישי נמצא לצדו. בתחילה הועלה החשד כי מדובר בפיגוע וכיוון החקירה היה לאומני, אולם לאחר חקירה של המחלקה לזיהוי פלילי של מחוז ש"י נקבע על ידם בוודאות כי הרב, שהיה בדרכו לביקור אצל בתו, שם קץ לחייו.

החדשות הקשות היכו בתדהמה את משפחתו ומקורביו, שמתקשים להאמין לדברים. "זה פשוט לא הגיוני", אומר חבר קרוב של הרב, "הוא היה אדם שמח, בעל משפחה, נורמטיבי לחלוטין, מוכר מאוד. יום קודם הוא סיפר לאחד מאנשי היישוב כי חייבים לנקות את השטח שליד הבית כי חג הפסח מתקרב. הוא עשה תכנונים להמשך אותו יום, וכבר סגר אותם מול אנשים. כל מי שמכיר אותו יודע שזה לא התאבדות, פשוט לא ייתכן".

לטענת מקורבים למשפחה, הימצאותם של כדורים נוספים סמוך לגופה מחזקת את התחושה כי קביעת המשטרה הייתה שגויה, ואלה סבורים כי מדובר בפיגוע. התעלומה הביאה גם גורמים ביהודה ושומרון ובימין לטעון כי מדובר בפיגוע נוסף שבוצע בגזרה. גורמי ביטחון בגדה אמרו כי הממצאים בשטח מעידים כי הרב נטל את חייו, אולם הטענו הזו לא מקובלת על המשפחה, שמתכוונת לפתוח בחקירה עצמאית.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה כי "מחקירת נסיבות האירוע הובהר כי מדובר בהתאבדות. אנו מצרים על אובדן החיים ומשתתפים בצער המשפחה". המשפחה העדיפה שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully