וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בכירי מנהל החינוך החרדי בי-ם זייפו שעות

מוטי לוי

24.3.2011 / 21:15

תשעה עובדים במנהל החינוך החרדי נחשדים כי מסרו דיווחים כוזבים על שעות עבודתם. העירייה הודיעה כי ייפתח נגדם הליך משמעתי בימים הקרובים. החרדים במועצה מאיימים במשבר קואליציוני

עיריית ירושלים הודיעה בימים האחרונים לתשעה עובדים בכירים במנהל החינוך החרדי בעירייה, כי תפתח נגדם בהליך משמעתי, זאת בעקבות חשד כי מסרו דיווחים כוזבים על שעות העבודה שלהם בעירייה.

ההליך המשמעתי יתבצע בעקבות ממצאי בדיקה שערכה מבקרת העירייה, עו"ד שלומית רובין. הבדיקה נערכה בשל חשדות שעלו בעקבות אי התאמה בין כמות שעות העבודה שדווחו על ידי העובדים, לבין נוכחותם בעירייה. מנכ"ל העירייה, יוסי היימן, זימן אליו השבוע את תשעת העובדים והודיע להם על החשדות נגדם.

כמו כן החליט המנכ"ל בתיאום עם יו"ר ארגון העובדים וראש מנהל משאבי אנוש, לפתוח בהליך משמעתי כנגד העובדים ולאחריו יוחלט אילו צעדים יינקטו כלפיהם. כחלק מההליך עומדת בפני העובדים הברירה להגיש את התפטרותם המוקדמת מעבודתם.

גורמים בעירייה סיפרו, כי בעקבות ההודעה על הכוונה לערוך הליך משמעתי, איימו חלק מחברי המועצה החרדים במשבר קואליציוני. בסביבתו של ראש העירייה ניר ברקת אמרו לוואלה! חדשות שקיימת תקווה שחברי המועצה החרדים ינהגו באחריות ולא יתנו יד למעשים בהם נחשדים העובדים החרדיים. מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "העירייה רואה בחומרה התנהלות זו ופועלת למיגור התופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully