וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל בגולן: מטיילים מצאו פגזי תותחים שהופקרו

עידן אבני

28.2.2011 / 19:26

מה שנראה לעיני מטיילים ברמת הגולן כמו תרמילי תחמושת ריקים, התגלה כפגזי 155 מ"מ שהיו מסודרים במחפורות ללא כל שמירה או קשר עין עם הבסיס. צה"ל: אירוע חמור שיתוחקר

אזרחים שטיילו ברמת הגולן מצאו לתדהמתם מאות פגזי תותחים ותחמושת רבה ללא שמירה, פזורים לעיני כל ליד בסיס צה"ל. הבסיס השייך לאגד תותחנים נמצא במרחק רב והחיילים מפקירים את השמירה על התחמושת הרבה החיה בשטח.

אחד המטיילים סיפר לוואלה! חדשות כי "כבר הרבה זמן אני מטייל באזור. כל הזמן ראיתי את הפגזים אבל הייתי בטוח שמדובר רק בתרמילים, בשבוע שעבר החלטתי להתקרב. להפתעתי התברר לי שמדובר בתחמושת חיה. זה מטורף, אפשר לגנוב את התחמושת ולמכור אותה לגורמים עוינים בלי בעיה או לעבריינים". המטייל אמר כי "הייתי הרבה זמן ליד התחמושת ואף אחד לא ניגש לשאול מה אני עושה פה".

מאות הפגזים מסודרים במחפורות ללא שמירה, ללא שילוט האוסר על הכניסה וללא קשר עין לבסיס התותחנים הסמוך. משטחי הפגזים ובהם בעיקר פגזי 155 מ"מ ארוזים בארגזים, נמצאים רק במרחק מטרים ספורים מכביש ראשי שעובר בסמוך.

דובר צה"ל מסר בתגובה כי "על פניו מדובר באירוע חמור אשר יתוחקר ע"י המפקדים ובאם יידרש, ינוהלו הליכים משמעתיים כנגד האשמים".

  • עוד באותו נושא:
  • רמת הגולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully