וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר חנק עציר ונשך אדם שהעיר לו

גלעד גרוסמן

23.2.2011 / 15:08

לבימ"ש השלום בת"א הוגש אישום נגד שוטר בן 44 מאריאל, שחנק וסטר לאדם שנעצר לאחר שקילל קבוצת שוטרים. בהמשך נשך השוטר אדם שהעיר לו

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד שוטר בן 44 מאריאל, בגין עבירות של חבלה חמורה ותקיפה, לאחר שחנק וסטר לאדם שנעצר כי קילל קבוצת שוטרים, ולאחר מכן נשך השוטר אדם שהעיר לו על מעשיו.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טלי פלדמן המחלקה לחקירות שוטרים, ביולי האחרון הגיע השוטר סימון שלום, ששירת כסייר בתחנת מסובים, יחד עם שני שוטרים נוספים, לרחוב באור יהודה, בעקבות תלונות על רעש שנבע ממסיבה שנערכה במקום.
לטענת מח"ש, שלום רשם דו"ל לעורכת המסיבה, ואז החל אחיה לקללו.

שלום הודיע לאח שהוא מעוכב ועליו להגיע לתחנת המשטרה. לאחר שהאח סירב הוא נעצר והוכנס בכוח לניידת משטרה. זמן קצר לאחר מכן נזרקה לבנה על הניידת, וניפצה את השמשה האחורית של הרכב. השוטר, שישב באותו הזמן בניידת, האשים בכך את האח, והחל לחנוק אותו וסטר לו.

בהמשך נטען כי בן דודו של האח, שראה את המכות, ביקש משלום להפסיק. בתגובה ניגש אליו אחד השוטרים האחרים שהיו במקום ותפס את ידו. אז התקרב אליו שלום, תפס את צווארו ונשך את שפתו בחוזקה וגרם לו לפצעים בשפה ובסנטר, שבעקבותיהם הוא נזקק לניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully