וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר חרדי שדד וניסה לאנוס נשים בי-ם

איילה חננאל

21.2.2011 / 15:14

חרדי תושב הבירה נעצר אתמול בחשד שניסה לאנוס שתי נשים בבתיהן בשכונת בית ישראל בעיר. באחד המקרים הצליחה האישה להדוף אותו מעליה, ואז שדד ממנה תכשיטים. מעצרו הוארך ב-4 ימים

צעיר חרדי בשנות ה-20 לחייו נעצר אתמול (ראשון) בחשד שניסה בשבוע שעבר לאנוס שתי נשים חרדיות בבתיהן שבשכונת בית ישראל בירושלים. כמו כן, הוא חשוד שגנב כסף ותכשיטים מאחת הנשים שלכאורה תקף. לדברי המשטרה, הוא הודה בחקירתו במעשים המיוחסים לו. בית המשפט השלום בעיר האריך אחר הצהרים את מעצרו בארבעה ימים.

החקירה, שהתנהלה בתחנת לב הבירה, נפתחה בעקבות תלונה של אחת הנשים שסיפרה כי באחד מימי השבוע ישבה בביתה ושמעה נקישות בדלת. היא ניגשה לדלת ומשפתחה אותה, התנפל עליה החשוד, גרר אותה לחדר השינה וניסה לאנוס אותה. היא נאבקה בו והצליחה להסיר אותו מעליה. אז, נטל החשוד תכשיטים מהבית ונמלט מהמקום. כעבור מספר ימים, ביצע על פי החשד הצעיר החרדי מעשה דומה באשה חרדית נוספת.

בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי השוטרים, הם הצליחו לעצור אותו בביתו בשכונת מאה שערים. בחקירה, סיפר עוד כי העביר את התכשיטים לתושב ערבי במטרה שזה ימכור את השלל והשניים יתחלקו ברווחים. כמו כן, הוא סיפר בחקירתו כי לקח את כלי הרכב של אביו והעבירו לשותפו, גם הפעם במטרה שזה ימכור את הרכב והשניים יחלקו את ההכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully