וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב: "אמנים שלא עשו צבא ראויים להשמיע את קולם"

עינב שיף

21.2.2011 / 7:48

הזמרת פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את דעתה על "חוק האמנים המשתמטים": "אני מתנגדת להשתמטות, אך הייתי מציעה לקודקודים להתעסק בלתת במקום בלגזול את חופש הביטוי"

חיכינו לאמנים בסדר גודל אחר שיביעו את דעתם בנושא "חוק האמנים המשתמטים", שאמנם נפל אמש (ראשון) בוועדת השרים לענייני חקיקה, אבל בוודאי יחזור לחיינו בצורה כזו או אחרת, והנה, נמצאה אחת כזו, לא אחרת מנינט טייב.

טייב, ששירתה שירות מלא אגב, פרסמה הבוקר (שני) בעמוד הפייסבוק שלה את הדברים הבאים: "אמנים שלא עשו צבא, באישורה ושחרורה המוחלט של מדינתנו - ראויים בדיוק כמו אמנים שכן - להשמיע את קולם, לשמח, להעצים, לרגש ולטהר בזכות המוזיקה שהם עושים. הייתי מציעה לקודקודים שם למעלה להתעסק בלתת במקום בלגזול את חופש הביטוי והיצירה". טייב הבהירה היטב כי היא מתנגדת לחלוטין להשתמטות, אך היא מתנגדת לחלוטין להצעת החוק שנפלה אמש.

בכך, טייב מצטרפת למעט המוזיקאים שהביעו את דעתם בנושא, כמו זאב נחמה, אביב גפן ועברי לידר, שיצאו נגד החוק שקרא לאסור הזמנת הופעות של אמנים שלא שירתו בצה"ל או ביצעו שירות לאומי במוסדות ממשלתיים. שרת התרבות התנגדה להצעת החוק ו-ועדת השרים אכן הפילה אותו ברוב גדול.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully