וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר תקף מינית אישה שבאה להתלונן

קובי מנדל

2.2.2011 / 14:51

מח"ש הגישה אישום נגד אברהם כליפה, שוטר מתחנת נצרת עילית בגין תקיפת אישה, שהגיעה לתחנה על מנת להתלונן נגד בן זוגה. לפי האישום, השוטר ביצע באישה מעשה מגונה והטריד אותה מינית

לבית משפט השלום בחיפה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד שוטר מתחנת נצרת עילית, אברהם כליפה בן 56 מעפולה. כליפה מואשם בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית, הדחה בחקירה, שימוש לרעה בכוח המשרה, מרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. לדברי נציגת המחלקה לחקירות שוטרים, עו"ד ליאורה נהון שהגישה את כתב האישום, המקרה אירע בחודש מאי אשתקד, בעת שאישה הגיעה לתחנת המשטרה בנצרת עילית על מנת להגיש תלונה נגד בן זוגה.

לפי כתב האישום, כליפה יצא יחד עם האישה מהתחנה על מנת שתצביע בפניו על ביתה. לאחר שהאישה הראתה לו את הבית, הם נסעו לביתה על פי הצעתו, "כדי שתירגע". בהיותם בדירתה, העיר לה השוטר כי היא ריחנית ואף הציע לה להריח את הבושם ששם על גופו. המתלוננת ניגשה לחדר הילדים והוא הלך בעקבותיה, החל לחבקה ואמר לה "את משגעת אותי". האישה ניסתה להדוף את השוטר, אך זה המשיך לחבקה ואף נישק אותה בניגוד לרצונה. המתלוננת הזכירה לו שהוא נשוי ושוטר, אך זה בתגובה אמר שהוא גבר עם צרכים ושב וציין כי היא "משגעת אותו".

עוד צוין בכתב האישום כי האישה המשיכה וסירבה להיעתר לבקשתו: "רק נשיקה אחת". השוטר בתגובה הצמידה לגופו בכוח ונשק לה פעם נוספת. אחר כך, בדרכם חזרה לתחנת המשטרה הוא הביע בפניה תקווה שהיא לא "תסבך אותו" והנחה אותה להשיב אם תשאל שיצאה עמו כדי להצביע על ביתו של בן זוגה. עו"ד נהון אמרה עוד כי השוטרת שאמורה היתה לגבות עדות מהאישה בתחנת המשטרה בעניין תלונתה נגד בן זוגה החלה לחשוד שאירע משהו, והשוטר כליפה הפציר בה שאם תשאל, תשיב שהוא היה צריך את המתלוננת לצורכי חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully