וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף מינית שלושה קטינים - ונשלח ל-10 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

31.1.2011 / 14:58

חזקיהו קהלני הורשע כבר בעבר בביצוע מעשים מגונים, כולל בילדות בנות 7. לאחר מכן הוא חזר לסורו, פיתה ילדים בני 10-12 ותקף אותם מינית. הפעם הוא נשלח ל-10 שנות מאסר

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) 10 שנות מאסר על חזקיהו קהלני, בן 36 מקריית ארבע, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בשלושה קטינים. קהלני כבר הורשע בעבר שלוש פעמים בביצוע מעשים מגונים, כולל בילדות בנות 7.

קהלני הואשם בכך שביצע את המעשים בישיבה ובבניין נטוש בשכונת מאה שערים. הוא הצליח לרכוש את אמונם של שלושה ילדים בני 10-12, לאחר שנתן להם לרכוב על חמור שהביא , לשחק עם גור חתולים ונתן להם גם סוכריות. במקור הוא הואשם בביצוע מעשי סדום בילדים, אולם לבסוף הורשע רק בביצוע מעשים מגונים.

על פי הכרעת הדין, קהלני לקח את אחד הילדים לבניין נטוש, ואז ביקש מהילד, שהיה בן 11, "לשבת כמו חמור", ואז טיפס על גבו. בשני מקרים נוספים כיסה את עיניו של הילד וגרם לו לבצע בו מעשה מגונה. לאחיו בן ה-10 של הילד הראשון הורה קהלני למרוח שמן על איבר מינו, ובילד השלישי ביצע מעשה מגונה בזמן שהוא ישב עליו.

טען שימשיך להתרועע עם ילדים בעתיד

קהלני הורשע כבר בתחילת שנות ה-90 בביצוע מעשה מגונה ונידון למאסר על תנאי. שנה לאחר מכן שוב הורשע בביצוע מעשה מגונה, והפעם נידון ל-20 חודשי מאסר. ב-2002 הוא נידון לשלוש שנות מאסר לאחר שביצע מעשים מגונים בשתי ילדות בנות 7.

דו"ח הערכת מסוכנות שבוצע לקהלני קבע כי הוא אינו לוקח אחריות על המעשים, וטען כי המשטרה והשב"כ מעלילים עליו עלילות שווא ורודפים אותו בשל התנגדותו לשלטון החילוני. הוא גם הצהיר כי אינו סובל משום בעיה וכי ימשיך להתרועע עם ילדים בעתיד, לכן ישנו חשש רציני שיחזור על המעשים גם בעתיד. עוד נקבע כי לא ניתן לשבץ אותו לתוכנית שיקומית.

"אין להכביר מלים בדבר חומרתן של העבירות אותם ביצע הנאשם, אשר בוצעו בשלושה קטינים שונים ובמספר הזדמנויות שונות", כתבו השופטים צבי סגל, משה דרורי ויורם נועם בגזר הדין. "אמנם, עבירה של מעשה מגונה אינה נמצאת, מבחינת חומרתה, ברף העליון של עבירות המין, אולם כמות העבירות שביצע הנאשם וכמות המתלוננים בהם בוצעו המעשים, מציבה את מעשיו בראש סולם דרגות החומרה של עבירות המעשים המגונים בקטינים".

השופטים הוסיפו כי "הנאשם אינו לומד מטעויות עבר ושב לסורו שוב ושוב", וכי יש צורך בעונש שירתיע הן את קהלני והן עברייני מין פוטנציאלים אחרים מביצוע עבירות דומות. בנוסף לעונש המאסר, הם הורו לו לפצות את כל אחד מהילדים בעשרת אלפים שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully