וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב לח"כ קירשנבאום: "רוסי טוב, זה רוסי מת"

10.1.2011 / 16:31

כשבוע לאחר שהכנסת אישרה להקים ועדה לחקר דרכי המימון של ארגוני השמאל, קיבלה יוזמת ההצעה, ח"כ פאינה קירשנבאום, מכתב נאצה: "צריך להקים ועדת חקירה לכל הזונות, לכל השיכורים"

תגובה למלחמה בארגוני השמאל? חברת הכנסת פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו) קיבלה היום (שני) מכתב נאצה ובו נכתב: "צריך להקים ועדת חקירה לכל הזונות, לכל השיכורים, לכל הגנבים ולכל החוליגנים, כמו שאומרים 'רוסי טוב, זה רוסי מת'". הכותב הזדהה גם בשמו וכתובתו, וכעת נבדק אם הפרטים שצוינו על המכתב הם אותנטיים או מפוברקים. קירשנבאום העבירה את הנושא לקצין הכנסת. לדבריה, "גילויים של אלימות, הסתה וגזענות צריכים להיות מחוץ לשיח הציבורי. אני רואה בחומרה רבה גילויי אלימות מסוג זה והעברתי את הנושא לקצין הכנסת".

קירשנבאום הוסיפה כי "המכתב הזה קשור ישירות להקמת ועדת החקירה הפרלמנטרית. מעולם לא קרה שקיבלתי מכתב דומה והוא גם יצא ביום שהעברנו את ההצעה להקמת הוועדה. ויכוח פוליטי זה לגיטימי, אבל לקרוא לכל הציבור הרוסי 'שיכורים', 'גנבים' זה חוצה גבולות. הכתובת כתובה על הקיר, כמו שהיה לפני רצח רבין. אולי הוויכוח בתקשורת נותן לגיטימציה לכתוב מכתב כזה. ההרגשה שלי מאוד לא נוחה".

בשבוע שעבר הצביעו 41 חברי כנסת בעד הצעתה של ח"כ קירשנבאום להקים ועדה לחקר דרכי המימון של ארגוני שמאל, לעומת 17 ח"כים שהתנגדו להצעה. קירשנבאום אמרה אז כי "הוועדה תחתור לשקיפות מלאה של דרכי המימון של ארגונים אלו. זהו ניצחון הדמוקרטיה הישראלית ושלטון החוק על הבחישה הזרה בשיח הציבורי בישראל. הניסיון לפגוע בזכותה של מדינת ישראל להגן על עצמה והניסיון לערוך דה לגיטימציה לחיילי צה"ל ומפקדיו הינו חמור והכנסת כריבון תפעל לחקרו עד תום".

בתוך כך, שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, התייחס היום בישיבת סיעתו בכנסת להחלטה לחקור את התנהלות ארגוני השמאל. לדברי ליברמן, "מדובר בסייעני טרור נטו שמטרתם לפגוע בצה"ל ולפגוע בנחישותו להגן על אזרחי ישראל. לא מדובר בארגוני זכויות אדם ולא בחופש הביטוי והדמוקרטיה. הוועדה שאנו מדברים עליה לא תחקור את 'שלום עכשיו' ויוזמת ז'נבה – אלו ארגונים פוליטיים לגיטימיים ואין כוונה לבחון שום ארגון בעל דעה פוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully