וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית בן ארי: "רמת אביב תחילה" למען הזרים

22.12.2010 / 9:55

ח"כ מיכאל בן ארי יבקש מתושבי שכונת רמת אביב בת"א מידע על דירות להשכרה, כדי לשכן בהן פליטים ועובדים זרים: "אני קורא לכם לסייע במבצע קליטה הומניטרי". האזינו למסר המוקלט

אורי לנץ

(קטע מתוך המסר המוקלט של בן ארי לתושבי רמת אביב)

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) פתח היום (רביעי) במבצע אותו הוא מכנה "רמת אביב תחילה". בכוונתו לפנות אל תושבי השכונה בצפון תל אביב ולבקש מהם מידע לגבי דירות להשכרה על מנת שיוכל לשכן בהן פליטים ועובדים זרים. זאת במחאה על כך שלדבריו, "השמאלנים במגדלי אקירוב מטיפים לנו מוסר".

במסר טלפוני מוקלט שיועבר הערב לתושבי השכונה, יקרא בן ארי לתושבים לפנות אליו עם מידע על דירות גדולות ואפילו על מחסנים פנויים בהם ניתן לשכן עובדים זרים. בהודעה נשמע בן ארי אומר: "אני קורא לכם לסייע למבצע קליטה הומניטרי ולהראות את הפנים היפות של צפון תל אביב. שאו בנטל ותנו דוגמא אישית".

בן ארי התייחס אתמול לעניין בהפגנה שנערכה בשכונת התקווה בתל אביב, נגד תושבי השכונה הזרים. "אתמול דב חנין הקומוניסט אמר לי שמדובר במבקשי מקלט", אמר בן ארי. "השבתי לו שמדובר בפולשים זרים. את שכונת שפירא הם שרפו, אבל לא ניתן שישרפו את שכונת התקווה". הוא פנה לתושבי השכונה ואמר: "אני מכיר אתכם: אתם תפתחו את הדלת לכל מי שיבקש פת לחם, אבל השמאלנים במגדלי אקירוב ימשיכו להטיף לנו מוסר. אני מוכן לתת לכל פליט 200 דולרים ושיחזרו לסודן יחד עם שאר הפולשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully