וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב בני ברק התעלל מינית בשלוש בנותיו

איילה חננאל

28.11.2010 / 13:27

פשיטה שגרתית לחיפוש סמים חשפה מסכת התעללות מינית במשפחה בבני ברק. לפי החשד, האב אנס 3 מבנותיו ושניים מהאחים מואשמים בשותפות. "אדם מניפולטיבי וחולני, שהפך את בנותיו לשפחות המין שלו"

אב ושני בניו הקטינים, תושבי בני ברק, נעצרו בחשד שנהגו לאנוס ולהתעלל מינית בשלוש אחיותיהם הקטינות, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. הפרשה נחשפה בדרך מקרה, כאשר במהלך חודש אוקטובר הגיעו בלשי מפלג הסמים ומחלק נוער חשיפה לחפש סמים בביתו של נער בן 15 בבני ברק. השוטרים מצאו בדירתו של הקטין את חברתו, נערה בת 14, שלדברי גורמים בימ"ר תל אביב "נראתה מוזנחת מלוכלכת ומפוחדת". לדברי הגורמים, "התנהגותה המוזרה העלתה חשד כי משהו לא בסדר".

בבירור שערכו השוטרים חשפה הנערה בפניהם כי הינה מתגוררת בבית חברה כבר שלושה חודשים, לאחר שברחה מביתה בעקבות סבל רב שנים ממסכת התעללות מינית קשה מצד אביה ואחיה. במחלק נוער חשיפה בפיקוד רב פקד אייל פאר פתחו בחקירה, במהלכה התבררה התמונה המזעזעת של חיי משפחה המושתתים על התעללות מינית.

על פי החשד, האב בן 47, הפעיל במשך כחמש שנים מסכת של אונס והתעללות כלפי שלוש בנותיו בנות 14–17. עוד התגלה כי אחיהן של הילדות, בני 15 ו-19, נהגו להטרידן מינית, תוך נגיעה במקומות אינטימיים בגופן, צפייה בסרטים פורנוגרפיים וניסיונות לקיים עמן יחסי מין. בשלב מסוים, כאשר הבת הצעירה הכירה את בן זוגה, החלו אביה ואחיה לתקוף באלימות גם אותו, את חבריו ואת בני משפחתו, כיוון שלא הסכימו למערכת היחסים ביניהם. המשטרה אף חושדת כי השלושה אף קשרו קשר לפגוע בנערה, על מנת שלא תוכל להעיד נגדם על מעשים שביצעו בה ובאחיותיה.

כאשר האב, המוכר למשטרה בגין עבר של הונאה ומרמה, גילה כי המשטרה הצליחה להגיע לבתו הוא נמלט והסתתר בכולל במאה שערים. לפני שבועיים יצאו בלשי הימ"ר, בראשות ראש צוות החקירה פקד דוד דסקל, לחפשו ברחבי השכונה החרדית וזיהו אותו הולך ברחוב. הוא ניסה להימלט, אך לבסוף נעצר והיום יובא להארכת מעצר ותוגש נגדו הצהרת תובע, על כוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין אונס, אלימות, ניסיון להדחת עד, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה. נגד שני בניו, שנעצרו גם הם, הוגש כתב אישום כבר בשבוע שעבר.

"פרשה מהקשות שנראו בשנים האחרונות"

מדובר בילדים שהיו שרויים בהזנחה פושעת לאורך שנים. המשפחה בה התחרחשה ההתעללות מונה 12 אחים ואחיות, המתגוררים יחדיו מוכרים לשירותי הרווחה. חלק מהילדים במשפחה כבר הוצאו מחזקת הוריהם בצו בית משפט, אך הוחזרו בהמשך. "מדובר באדם מניפולטיבי וחולני, שהפך את בנותיו לשפחות המין שלו", אמרו גורמים בימ"ר תל אביב. במהלך החקירה אף עלה כי האב נהג להתגורר עם בנותיו במלון דירות ברחוב אלנבי בתל אביב, המשמש בעיקר את תעשיית הזנות. אם המשפחה, המתגוררת אף היא בבית, נחקרה וטענה כי שמעה בעבר מחלק מהילדים על מעשי האב והאחים אבל "כל עוד לא ראיתי זאת בעיני, חשבתי שהם סתם מעלילים".

סנ"צ ידידיה סבג, ראש מפלג סמים בימ"ר תל אביב אמר כי "עירנותם של חוקרי מחלק נוער חשיפה לסמים במהלך חיפוש בעיר הביאה לחשיפת פרשיית אלימות ומין מהקשות שנראו בשנים האחרונות בתוך המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully