וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט ביטל את הקיצוץ בשירות הלאומי

22.5.2008 / 13:33

רה"מ הורה לבטל את הקיצוץ בשירות הלאומי במערכת החינוך, עליו החליטה שרת החינוך יולי תמיר. 3,160 התקנים יישארו על כנם

3,160 תקני השירות הלאומי יישארו על כנם – כך הבטיח הבוקר (חמישי) ראש הממשלה אהוד אולמרט לשר הממונה על השירות האזרחי עמי אילון (העבודה). בכך יבוטל הקיצוץ בתקני השירות הלאומי במערכת החינוך עליו הודיעה שרת החינוך יולי תמיר. ראש הממשלה אמר גם למנכ"ל משרדו רענן דינור להנחות את שרת החינוך לאשר 18 מיליון שקלים ליתרת התקציב של שנת 2008, ועוד 60 מיליון שקלים לשנת 2009.

לדברי אילון, ההחלטה נותנת ביטוי לחשיבות של מפעל השירות הלאומי, "שהוא אחד הדברים החשובים שממשלת ישראל עושה ללא הבדלי השקפה". שרת החינוך יולי תמיר לא השתתפה בפגישה.

"השר אילון התקשר לדווח לי אישית על הסיכום שהושג עם ראש הממשלה", אמר ניסן סלומיאנסקי (איחוד לאומי-מפד"ל), "אבל מהניסיון הרב שצברנו למדנו שצריך להמתין עד שההבטחות יתממשו בפועל. הבחינה האמיתית תהיה שמשרד החינוך יזרים כסף ונוכל לדעת שנושא השירות הלאומי לשנים 2008-2009 סודר".

אתמול התקיימה בכנסת ישיבה סוערת במיוחד של ועדת החינוך בנוגע לקיצוץ בתקני השירות הלאומי. במהלך הישיבה תקף יו"ר המפד"ל ח"כ זבולון אורלב את השרה תמיר, ואמר: "בן גוריון מתהפך בקברו על הדברים שאת עושה נגד הציונות. את עושה פוליטיקה של 'שלום עכשיו' נגד הציונות הדתית על גבם של ילדי ישראל. את פועלת באותו האופן כמו בנושא הקו הירוק והנכבה". כמו כן, הציגה השרה נתונים לגבי בנות השירות במערכת החינוך, וח"כ אורלב אמר כי הם אינם מדויקים וכי תמיר אינה דוברת אמת. בעקבות הדברים איימה תמיר לתבוע תביעת דיבה את אורלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully