וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות: בורובסקי ניסה לשחד את עמרי שרון

30.10.2006 / 0:01

ערוץ 1: יעקב בורובסקי, כיום יועץ למבקר ובעבר ניצב במשטרה, ניסה לשחד את שרון שיטפל בעניינו במירוץ למפכ"לות. בורובסקי: אינני מכיר העד, הוא מוזמן לפנות למשטרה

ניצב בדימוס יעקב בורובסקי ניסה לשחד את ח"כ לשעבר עמרי שרון, כדי שזה ישפיע על בחירתו לתפקיד מפכ"ל המשטרה בשנת 2004. על פי הדיווח של ערוץ 1, בורובסקי, המכהן היום כיועץ מיוחד למבקר המדינה לענייני שחיתות, הציע בתמורה להחליף את צוות החוקרים של ראש הממשלה אריאל שרון.

הקשר בין השניים נוצר, לכאורה, בעזרת סלומון קרובי, חבר מרכז ליכוד וממקורביו של עמרי שרון. הדיווח מסתמך על עדותו של קרובי, לפיה חבר אישי הזמין אותו להגיע לתחנת זבולון של המשטרה, שם נפגש עם בורובסקי, אז מפקד מחוז הצפון במשטרה, ועם קצין בכיר נוסף. לדבריו, "במהלך הפגישה התבקשתי לעזור לבורובסקי אצל משפחת שרון בקידום עניינו לצורך היבחרו למפכ"ל".

עוד סיפר קרובי: "בורובסקי פרש לי את קורות חייו, ובשלב מסוים התערב הקצין הנוסף שהיה בחדר ואמר: 'תדבר עם עמרי, תגיד לו שיהיה בסדר אתם עכשיו בחקירות. אתה יודע מה עושים להם ואנחנו יכולים לשנות את זה ולהחליף את החוקרים'".

קרובי טען עוד, כי מסר עדות זו דרך הטלפון גם למשרד מבקר המדינה. על פי ערוץ 1, יש מספר עדויות נוספות התומכות בסיפורו של קרובי. עמרי שרון אישר את הדברים.

יש לציין, כי בתקופה האחרונה שוררת מתיחות רבה בין משרדו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ומשרד מבקר המדינה. קרובי נמנה בעבר עם תומכי אולמרט, כמו גם עמרי שרון.

יעקב בורובסקי מסר בתגובה, כי אינו מכיר כלל את סלומון קרובי. בורובסקי אמר בגלי צה"ל כי אם הדברים אכן קרו כמו שקרובי מתאר אותם, "זה מאוד חמור, ולכן אני מציע לו לגשת למשטרה ולהתלונן כי זה סיפור רציני. אני מציע למי ששלח אותו להתלונן במשטרה".

לדבריו, "למרות ההפקה ולמרות התזמון, אם יש פסיק של ממש בדברים, צריך לבדוק את זה ואין שום קשר למי שעומד מאחורי הדברים. הדברים לא היו עולים אלמלא העיסוק הנוכחי שלי. אין לי כוונה להירתע ואני רואה בעבודה הזו שליחות, ושום איום מוסווה מרומז או ישיר לא ישנה את דרך העבודה שלי או של האנשים שעובדים איתי". טרם התקבלה תגובה ממשרד מבקר המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully