וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה ראשונה של קמפיין "הביצה שהתחפשה"

26.10.2006 / 19:38

במסגרת קמפיין שהשיק ארגון אנונימוס נגד הטעיית הציבור על ידי משווקי הביצים, ניסתה תרנגולת ענק לפרוץ לבניין מגדלי העופות

ארגון [[אנונימוס]] צלח את הפגנתו הראשונה במסגרת קמפיין "הביצה שהתחפשה" שהושק בחודש שעבר, אשר מטרתו, לדברי התנועה, היא להיאבק ב"הטעיית הצרכנים השיטתית שנוקטים משווקי הביצים בישראל".

ההפגנה נערכה היום בצהריים מול בניין ארגון מגדלי העופות בתל אביב, ובמהלכה התרוצצה [[תרנגולת]] מחופשת ענקית והונפו שלטים שנשאו כתובות בנוסח "אל תבלבלו לנו בביצים" ו"מתעללים במטילות ומרמים באריזות". האדם בתחפושת התרנגולת אף ניסה, בגיבוי חבריו המפגינים, להיכנס אל הבניין אך נחסם על ידי השומרים.

לטענת פעילי ארגון אנונימוס, אריזות הביצים מטעות את הצרכנים, בכך שהן מראות תרנגולות המתהלכות בחופשיות ודוגרות על קיני קש ענקיים, בעוד שבמציאות כלואות התרנגולות כל חייהן בכלובים קטנים וצפופים וסובלות מהתעללות. עוד טוענת העמותה כי היעדר אכיפה של החוק להגנת הצרכן הפכה את ההטעייה לגבי איכות חייהן האמיתית של התרנגולות המטילות לנורמה בקרב משווקי הביצים.

לטענת העמותה, עקב פניות צרכנים ופניית העמותה, החליט הממונה על הגנת הצרכן להיפגש בשבוע הבא עם עורכי הדין המייצגים את העמותה, על מנת לדון באותה שיטת הטעיית צרכנים, לכאורה, בה נוקטים משווקי הביצים בארץ.

את תגובת ארגון מגדלי העופות בישראל לא היה ניתן להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully