וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיתוני חתם בנתניה

רומן רוזנבלט

16.8.2006 / 19:44

הקשר יחבור שוב לגוטמן, לעונה אחת בקופסה. לאמי יאקיני, שנבחן בהרצליה, החל להיבחן בקבוצה. מארין חתם, טוביאק יעזוב

הקשר אורן זיתוני הצטרף למכבי נתניה, וחתם לעונה אחת בקבוצה. זיתוני דן עם יעקב בלדב, והשניים סיכמו על צירופו. בקבוצה מקווים לצרף גם את טל בנין, אלא שבינתיים אין התקדמות במו"מ איתו. קשר שיעזוב את הקבוצה הוא גיא טוביאק, שאמור לעבור כבר ביום חמישי להכח רמת גן, למרות שלטענת השחקן, הוא עדיין לא סיכם. בנוסף, בקבוצה אופטימיים מאוד לגבי צירופו של שי בירוק, שמעוניין לשחק בקבוצה במידה ויקבל שחרור מאשדוד.

"אני מאוד שמח לחזור לשתף פעולה עם אלי גוטמן. הוא המאמן שהעלה אותי לראשונה לבוגרים בצפרירים חולון וגם לקח אותי להפועל חיפה בה זכינו באליפות. בנתניה אני מרגיש את אותה תחושה של בנייה והתחדשות כמו שהרגשתי באותה עונה בהפועל חיפה", סיכם זיתוני את שובו לחיקו של אלי גוטמן.

הבלם לואיס מרין שסיכם לעונה אחת טרם בואו לישראל, חתם לפני שעה קלה על חוזה לעונה אחת עם אופציה של מכבי נתניה להאריך עימו את החוזה לעונה נוספת. מחר יערוך מרין וסוכנו סיור במקומות הקדושים בירושלים. בקבוצה הדגישו היום, כי אין לה שום קשר להחלטת הנהלת מכבי תל אביב היכן לשכן את אוהדי נתניה וזו החלטה אך ורק של הנהלת מכבי תל אביב. בקבוצה הביעו תקווה כי מכבי תל אביב תגלה הבנה ותבוא לקראת אוהדי נתניה בכך שתוזיל את המחירים.


לאמי יאקיני, הקשר הקונגולזי שנבחן במכבי נתניה, שוחרר מהקבוצה בגלל אי התאמה.



עדכון ראשון: 15.8.06, 20:49
עדכון אחרון: 16.8.06, 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully