וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על חופשתו של הנגבי בחו"ל

יעל קישיק

6.8.2006 / 17:57

יו"ר ועדת חוץ וביטחון נסע לביקור משפחתי בן מספר ימים בחו"ל על אף המצב הביטחוני הקשה. ח"כ חסון: על מנהיג לשמש דוגמה אישית

ביקורת נשמעה היום באשר לשהותו של יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ צחי הנגבי (קדימה) בביקור משפחתי בארה"ב למרות המצב הביטחוני בצפון ובדרום הארץ. על אף הפגרה, מתכנסת ועדת החוץ והביטחון מדי שבוע, בעיקר בכדי לדון בלחימה הקשה בגבול הצפון.

חבר הוועדה, ח"כ ישראל חסון (ישראל ביתנו) אמר בעקבות נסיעתו של ח"כ הנגבי, כי "תושבי הצפון, אותם אני פוגש במקלטים בוודאי היו שואבים עידוד אם יו"ר ועדת חוץ וביטחון היה נוכח איתנו בלפחות חלק מהסיורים". לדבריו, "תפקידו של מנהיג לשמש דוגמה אישית ולעמוד לצידו של העם ברגעים הקשים".

מלשכתו של ח"כ הנגבי נמסר בתגובה, כי מאחר שרעייתו היא ילידת ארה"ב מדי שנה נוסעת המשפחה בתקופת פגרת הכנסת לביקור משפחתה. עם זאת, השנה, עקב האירועים, נסעו בני המשפחה של ח"כ הנגבי לארה"ב לבדם וחבר הכנסת ביטל את נסיעתו המתוכננת יחד איתם. עוד נמסר, כי הנגבי נסע ב-3 באוגוסט לארבעה ימים בלבד לצורך ארוע משפחתי שתוכנן מראש והוא ישוב מחר.

על פי תקנון הכנסת יו"ר ועדה שנמצא בחו"ל מודיע ליו"ר הכנסת על ממלא מקומו. ח"כ הנגבי הודיע ליו"ר הכנסת כי ח"כ עתניאל שנלר ימלא את מקומו בעת היעדרותו מן הארץ.

ועדת החוץ והביטחון צפויה להתכנס מחר לשמוע סקירה משר הביטחון עמיר פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully