וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פגע במטה החיזבאללה בביירות

14.7.2006 / 20:05

ע"פ חיזבאללה, נסראללה לא נפגע בהפצצת חה"א. היום הופצצו תחנת הרדיו של הארגון, כביש ביירות-דמשק וגשרים. כ-73 הרוגים בלבנון

חיל האוויר הפגיז את מטה החיזבאללה בדרום ביירות. כך מדווחת הטלוויזיה של חיזבאללה. מדובר במפקדה בה שוהה בדרך כלל השייח' נסראללה, לא ברור אם הוא נפגע. דובר חיזבאללה אמר כי נסראללה לא נפגע בהפצצה. פרט למטה הופגזו עוד שני בניינים של חיזבאללה בהם עשוי לשהות נסראללה. בצה"ל בודקים את הדיווחים.

מוקדם יותר הערב הפציץ צה"ל את תחנת הרדיו של חיזבאללה. לפחות אדם אחד נפצע בתקיפה. כך מדווחים עדי ראייה. התחנה, "אל-נור" ממשיכה לשדר גם לאחר התקיפה.

בשורה של תקיפות אחר הצהריים הותקפו גשרים על כביש ביירות-דמשק ועל נחל הזהארני, דרומית לביירות; הותקף מעוז של חיזבאללה בביירות; בסיס באל-חיאם; הופצצו שלוש מטרות בביירות; עשרות אתרים מהם משוגרים טילי קטיושה לעבר ישראל; כן, הפציץ חיל האוויר בפעם השלישית ביומיים האחרונים את שדה התעופה הבינלאומי בביירות ואת מאגר הדלק הסמוך לו. חיזבאללה ירה בתגובה טילי נ"מ לעבר המטוסים.

מקורות בצד הלבנוני מוסרים כי עד כה ישנם כ-73 הרוגים בצד הלבנוני. כתב חדשות 10 צבי יחזקאלי אומר כי על פי הידוע לו, לא יותר מחמישה מהם הם אנשי חיזבאללה.

(וידאו: חדשות 10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully