וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: חטפנו 2 חיילים; חילופי אש ופצועים בצפון

12.7.2006 / 9:25

5 תושבי האזור נפצעו, אחד באורח בינוני. טילים ופצמ"רים נפלו בגליל המערבי, תושבי האזור נקראו לרדת למקלטים. צה"ל אישר כי החיילים נעדרים. החיזבאללה: החטופים הועברו למקום בטוח

רשת הטלוויזיה של החיזבאללה "אל-מנאר" הודיעה כי הארגון חטף שני חיילים ישראלים בגבול לבנון. בצה"ל עדיין לא התקבל אישור לידיעה, אך נמסר כי שני חיילים מוגדרים נעדרים. לדברי פרשנים, בכל פעם שהודיע הארגון על חטיפת חיילים התבררה הידיעה כנכונה. בחיזבאללה אומרים כי החיילים "הועברו למקום בטוח"

עשרות טילי קטיושה נפלו בשעתיים האחרונות באזור היישוב שתולה שבגליל המערבי. צוותי מד"א טיפלו ב-5 פצועים, שנפגעו ככל הנראה מירי פצצות מרגמה לעבר הגליל המערבי. מצבו של אחד הפצועים, שנפגע ב[[אבן מנחם]], מוגדר בינוני. ב[[שתולה]] נפצעו שלושה בני אדם באורח קל. כל הפצועים הועברו לטיפול רפואי בבית החולים בנהריה.

מד"א העלה את הכוננות בגבול הצפון. תושבי [[הגליל המערבי]] נקראו לרדת למקלטים. באזור זרעית פרצה שריפה באחד ממקומות הנפילה. צוותי כיבוי פועלים לכיבוייה.

גבי נעמן, ראש מועצת שלומי, אמר בראיון לערוץ 10: "כל תושבי היישוב במקלטים, כולל כל ילדי הגן, מאד מאד צפוף שם".

ב"אל-ג'זירה" דווח כי חיל האוויר החל להפציץ מטרות בלבנון. דובר צה"ל טרם אישר את הידיעה. תושבי האזור מדווחים כי חילופי הירי נמשכים.

לא ידוע מי שיגר את הטילים משטח [[לבנון]], אך בצה"ל מעריכים כי ירי הטילים בא ככל הנראה כהזדהות עם חמאס. בנוסף, דווח כי לאורך הגבול נשמעים קולות ירי.

במערכת הביטחון נערכו לאפשרות של התלקחות מחודשת בצפון על רקע המבצע הצבאי בעזה. הגבול היה שקט יחסית מאז חילופי האש בסוף מאי, בהם נפצעו שני חיילי צה"ל ונהרגו לפחות שני מחבלים. ישראל נענתה אז לבקשת ממשלת לבנון להפסקת אש, שהועברה בתיווך האו"ם. המתיחות אז החלה עם ההתנקשות בצידון בחייו של בכיר בארגון הג'יהאד האיסלאמי, שיוחסה לישראל.

(עדכון אחרון: 11:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully