וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדות לם שוב עלתה בנתניה

רומן רוזנבלט

15.6.2006 / 9:27

יאמר עשוי להגיע לסיכום עם טוברוק, לאחר שכמעט ויתר. בקבוצה מחכים לבנאדו ולקייסי, אוזן חתם, בעיר יחנכו כיכר לזכר פרלמן

אחרי שבמהלך יום שלישי התגלו חילוקי דעות משמעותיים במו"מ בין בית"ר טוברוק ומכבי נתניה, החליט דניאל יאמר לרדת ממועמדותו של בני לם. במהלך יום רביעי התנהלו שוב שיחות בין הצדדים וחלק מהמחלוקות נפתרו, כאשר מבחינת טוברוק לם ישוחרר להתעסק רק בקבוצת הבוגרים של המועדון. לאור ההתקדמות, יתכן שבמהלך היום (חמישי), כאשר יאמר יעודכן בהתפתחויות ויחליט הפעם בחיוב, יתמנה לם למאמן הקבוצה לצדו של מרקו בלבול ובכך יסיים את מלאכת הרכבת צוות האימון הבכיר של הקבוצה (מלבד מאמן השוערים שעדיין לא מונה), פחות משבועיים לתחילת אימוני הקבוצה.

המגן אורי אוזן חתם היום (חמישי) בקבוצה, לאחר שסיכם כבר לפני כשבועיים עם נתניה וסגר את ענייניו עם הפועל פ"ת. כמו כן בנתניה ימתינו לשיחותיהם של אדורם קייסי ואריק בנאדו שיתקיימו היום ומחר עם הנהלת מכבי חיפה, שעשויות לקבוע את עתידם בכרמל. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בעונה האחרונה, אלון שרייר, החליט שלא להמשיך בעונה הבאה.

ביום שלישי הבא, 20/06, בשעה 18:00 יתקיים טקס חניכת כיכר לזכרו של מאמנה האגדי של מכבי נתניה, שמוליק פרלמן, ברחוב שמואל הנציב בעיר. בכיכר תוצב אנדרטה שיצר בנו של המאמן, צחי. פרלמן, שחינך ואימן את רוב כוכבי הקבוצה של שנות ה-70 וה-80, נהרג בתאונת דרכים לפני כ-3 שנים. בטקס ייטלו חלק ראש העיר, הנהלת ושחקני המועדון, שחקני עבר ואוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully