וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימי הנשיאה

רותם רוזנטל

23.5.2006 / 12:20

אמא של נורית יגלום היא נשיאה (נשיאת כבוד של ויצ"ו העולמית. אתם קטנוניים). החיים והתכשיטים של הבת זוהרים לא פחות

אם סופר של ספרי רומן רומנטי היה יושב לכתוב את קורותיה של נורית יגלום, מעצבת תכשיטי היוקרה, הוא בטח היה מתחיל עם חייה בפריז בשנות ה-70'. תוך שהוא מתעכב על חינה ותבונתה של הצעירה בהירת השיער, הוא היה מספר על המעבר של הסטודנטית הצעירה מירושלים לעיר האורות. איך התמתחתה בבירת האופנה בקרמיקה דווקא והחלה להתערות בחברה הגבוהה בעיר. הוא בטח גם לא היה פוסח על הקישור המשפחתי שלה ומפרט על אימה, רעיה יגלום (90), נשיאת כבוד של ויצו העולמית, אספנית אמנות, חברה בחבר הנאמנים של מוזיאון תל אביב, סגנית יו"ר חבר הנאמנים באוניברסיטת תל אביב ובזמנה הפנוי מנהיגת המאבק נגד בניית המגדלים ליד ביה"ח איכילוב בתל אביב.

כמו גיבורה אמיתית של ספר של דניאל סטיל, נורית נטשה את פריז לטובת לונדון כדי לעבוד כקניינית בחברת מארקס אנד ספנסר ואף נרשמה ללימודי עיצוב פנים ומצאה אהבה. יפה לכם? זה עוד לא נגמר. לאחר כמה שנים היא התגרשה ונשארה בלונדון כאם חד הורית. "סיימתי לעבוד על שיפוץ של בית נוסף שעיצבתי", היא נזכרת בשיחת טלפון, "וכבר הייתי די משועממת. החלטתי לתת לעצמי עוד חצי שנה והתחלתי לסחור בתכשיטים עתיקים. התחברתי מאוד לתחום הזה וכשחזרתי לארץ, אצרתי תערוכה גדולה בנושא בגלריה פארק שכבר לא קיימת ונוצר הד תקשורתי נרחב. התאהבתי בתחום הזה דרך החומר ואחרי התערוכה התחלתי סוף סוף לעצב בעצמי".

מלונדון לבזל

השנה היתה 1985 ויגלום, שלמדה עיצוב תכשיטים בלונדון ובהונג קונג יצרה לעצמה נישה – עיצוב תכשיטי הוט קוטור. בדיוק מה שהיה חסר לאלפיון העליון.

מאז היא שומרת על קהל לקוחות נרחב בארץ ובעולם ויוצרת בסטודיו בתל אביב באזור בזל: "ההשראה שלי מגיעה מבפנים. כל יום מוביל אותי משהו אחר ואני תמיד מתחילה דרך החומר. הוא זה שמכתיב לי את אופי וצורת התכשיט".

יגלום קובעת בביטחון ש"כל בחורה יכולה לפנק את עצמה בתכשיט שעולה אלף ש"ח". "יש בעולם הרבה חנויות שמתמחות בתכשיטי אופנה יוקרתיים ומציעות דברים שעולים עשרת אלפים דולר. טווח המחירים שלי יותר סביר מזה והייחוד אצלי הוא שאני יכולה לקלוע לטעם של כל בנאדם. הדברים שלי משוגעים אבל לא ידברו לבנות ברחוב. הסגנון שלי מאוד אקלקטי ונוטה לכיוון אלגנטי. גימור של כל תכשיט נמשך שעות; אנחנו מפרקות תכשיטים עתיקים ובונות אותם מחדש, מוודאות שלא יראו את החיבורים, זו עבודה לא פשוטה שמשפיעה גם על התקציב".

ב-24.5 תיפתח תצוגת התכשיטים השנתית שלה במתחם "בית בנמל". "מדי שנה אני מציגה אוסף תכשיטים גדול שכולל מאות פריטים שעיצבתי. הפעם התערוכה מעוצבת בסימן רטרו לשנות ה-50' עם הקפדה על צבעים ואווירה ש"מתאימים לרוח התקופה ולסגנון העכשווי שמאפיין אותי" נורית אומרת. בתערוכה יוצגו גם תכשיטים מהאוסף הרחב של יגלום. התכשיטים ימכרו בטווח מחירים של 200 עד 2000 ש"ח.

האנגר 26, נמל תל אביב.
יום ד', 24.5: 14:00-22:00
יום ה', 25.5: 11:00-22:00
יום ו', 26.5: 11:00-17:00

אפשר להגיע לסטודיו בתיאום מראש, 0544490915.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully