וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום חדש לדורבנים

מור שני

9.5.2006 / 14:19

הלהקה הגרובית תוציא מחר סינגל ראשון לרדיו מתוך האלבום "לוי". הדורבן אייל מזיג: זה סוג של קיבוץ גלויות מוזיקלי

"עוד הלילה" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום "לוי", אלבומה הבא של להקת הדורבנים, שאחראית על הלהיטים "שוב הדיסקו כאן", "לא בא לי לשמוע" ו"יצאנו לרקוד".

האלבום יצא בחברת הליקון, איתה התחילה לעבוד הלהקה לפני כשנה על הפקת האלבום "לוי", אחרי שעזבה את הלייבל "סברס". מהליקון נמסר לוואלה! תרבות כי טרם נקבע מועד יציאה מדויק לאלבום, שמתוכנן לצאת לחנויות בחודשים הקרובים, וכי בימים אלו שוקדים על הכנת קליפ ל"עוד הלילה".

איתי גלוסקא מהלהקה כתב את המילים לסינגל החדש, ואייל מזיג הלחין. העבודה על התקליט ארכה כשנה, אבל את ההקלטות באולפן סיימו הדורבנים בחודש וחצי בלבד – "מהבוקר עד הלילה" לדברי מזיג. על ההפסקה הארוכה בין שני האלבומים אמר: "היא גרמה לנו להתקדם וללכת בכיוונים שונים. החזרה להקליט שוב ביחד מרגשת כי אתה פתאום קולט עם איזה אנשים אלופים אתה עובד, ואיך כל אחד השתדרג בזמן ההפסקה".

האופי המוזיקלי של האלבום הוא מה שמכנה מזיג "קיבוץ גלויות". "אי אפשר להגדיר את האלבום לפי סגנון אחד, יש בו מהכל. יש שיר רוק, יש בוסנובה, יש בלדה, יש אקפלה, ויש אפילו קטע ספרדי".

ולגבי התקליט הבא – מזיג אומר ש"יש הרבה דברים שאנחנו עוד רוצים לעשות ולא עשינו. אני מקווה שלא יהיה כזה פער של זמן עד התקליט הבא שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully