וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט ויעקוסי בסגל הנבחרת, ליובין וסוכר בחוץ

שגיא ניר

9.5.2006 / 11:45

פורסם סגל מורחב לקראת מוקדמות אליפות אירופה, כולל הפתעות בפנים ובחוץ. צביקה שרף על ארנולד: "צריך לדבר איתו, ואז נחליט"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, צביקה שרף, פירסם הבוקר (שלישי) את הסגל שיתמודד במוקדמות אליפות אירופה הקרובה, שיחלו באוגוסט, במשחק ביתי מול בוסניה-הרצגובינה. בבית של ישראל יופיעו גם פורטוגל ומקדוניה.

24 השחקנים שזומנו: טל בורשטיין, יניב גרין, שרון ששון (מכבי תל אביב), מאיר טפירו, ארז מרקוביץ', עידו קוז'יקרו, מתן נאור, איציק אוחנון, רביב לימונד (הפועל ירושלים) אפיק נסים (בי.סי קייב), דרור חג'ג' (א.א.ק אתונה), גור שלף (אנטוורפן), משה מזרחי (אליצור אשקלון), יותם הלפרין (אולימפיה לובליאנה), ארז כץ, משה יעקוסי (הפועל ת"א), ישראל שיינפלד, אור איתן, מורן רוט (מכבי ראשל"צ) גיא פניני (בני השרון), איתי לב (מכבי ר"ג) אורי יצחקי (לאשקו), ליאור אליהו (גליל עליון).

אבי סוכר מנהריה לא זומן, כנראה בעקבות הסכסוך עם שרף בשלהי הקיץ הקודם, שהביא גם להדחתו מסגל הנבחרת לאליפות אירופה בסרביה. גם עמית תמיר, ששרף הביע בכמה הזדמנויות הסתייגות מגישתו לנבחרת, לא בסגל. ליאור ליובין, שלא שיחק בקיץ הקודם עקב פציעה, לא זומן במפתיע גם הפעם. גם ברק פלג בחוץ, ולקבוצתו, נהריה, אין אף נציג בסגל.

מנגד, לא מעט שחקנים זומנו לראשונה לסגל, ובהם מורן רוט ממכבי ראשל"צ ומשה יעקוסי מהפועל ת"א. רוט: "אני שמח מאוד על הזימון. זה כבוד גדול, אני מקווה להצדיק את הבחירה בי".

ליאור אליהו קודם כצפוי מהנבחרת הצעירה לבוגרת, וצפוי להיות שחקן מפתח. מנגד, לסגל זומנו מספר שחקנים שכמעט אינם זוכים לדקות משחק בליגה, כמו יניב גרין ממכבי תל אביב, איציק אוחנון ורביב לימונד מהפועל ירושלים.

עדיין נותרה שאלת מפתח אחת, והיא נוגעת להסכמתו האפשרית של ג'יימי ארנולד לשחק בנבחרת. אם הזר של מכבי תל אביב (שצפוי לזכות באזרחות ישראלית ב-1 ביוני) ייאות לשחק בסגל, הוא צפוי להיות השחקן המרכזי בנבחרת. במידה שיענה בשלילה לשרף, המתאזרח יהיה כריס ווטסון מלובן הבלגית, שצפוי להיות שחקן רוטציה, אך לא להיכלל בחמישיה.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, התייחס לבחירת הסגל ואמר לספורט 5: "אבי סוכר ועמית תמיר היו בשנה שעברה עם הנבחרת, כל אחד מהם עשה מה שעשה שלדעתי פגע בנבחרת. אף אחד מהם לא הביע חרטה בפני או בקשה לחזור לנבחרת. דיברתי עם ליובין, הוא עבר עונה קשה עם כל הפציעות שלו, ויתחיל תהליך של טיפול בפציעה שלו והעמדת עצמו בכושר לקראת שנה הבאה. ארנולד אמור לקבל אזרחות ביוני, אנחנו צריכים להיפגש ולדבר איתו כמו עם כל מתאזרח שצריך לבוא לנבחרת, ואז נחליט החלטות".

"יש לנו את הבסיס של אלו ששיחקו בשנה שעברה, ושחקנים שמתדפקים על דלתות הנבחרת. יש פה צ'אנס פתוח כמעט לכולם. אם יש פספסוס אחד או שניים יש לנו מספיק זמן לתקן אותו. המצב של גרין מרקוביץ' מטריד אותי, אבל מאחר שאני מכיר את המצב אין לי טענה למאמנים שלהם. ברור לי שהם שחקנים חשובים לנבחרת. גרין הוא הסנטר הבכיר והפותח של הנבחרת ונעשה כל מה שאפשר כדי להכניס אותו לכושר. הנבחרת צריכה אותו. אין לנו הרבה יניב גרין".

כל סגל השחקנים ייפגש לפגישת תדרוך ראשונית ביום 9/6/06 בשעה 10.30 במשרדי הספורט ההישגי במכון וינגייט, שם ייערך תדרוך ותיאום תוכניות העבודה לפגרה ובדיקות רפואיות ראשונות. הנבחרת תערוך את אימוניה בהדר יוסף החל מיום 16/7/06 ועד ליום 23/7/06.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully