וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן יצטרף לממשלה שתתמוך בהתכנסות

8.4.2006 / 18:42

יו"ר ישראל ביתנו אמר כי הוא אינו שולל הצטרפות לממשלה שתעגן בקווי היסוד שלה את ההתכנסות. "אנחנו בעד יצירת גבולות קבע", אמר

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אינו שולל הצטרפות לממשלה, גם אם נכונות לנסיגה חד צדדית תעוגן בקווי היסוד שלה. "אני ימין פרגמטי, לא ימין פנאטי", אמר ליברמן בראיון לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2.

"אנחנו בעד יצירת גבולות קבע למדינת ישראל. אם עניין זה יכלל בבסיס של התכנית המדינית של ראש הממשלה המיועד, אהוד אולמרט, אנחנו נתמוך. אם זו תהיה נסיגה ללא שום תכלית, תמורה ובלי שיפור במצב הביטחון, אנחנו לא נהיה שותפים", אמר. לדבריו, הנושאים המדיניים הבוערים ביותר על סדר היום הם קביעת גבולות קבע ותיקוני גבול בהתאם למציאות הדמוגרפית.

ח"כ אבשלום וילן (מרצ) קרא היום ליו"ר העבודה, עמיר פרץ, שלא להסכים לצירוף ישראל ביתנו לקואליציה. באירוע "שבת תרבות" ברחובות, אמר וילן כי "ממשלה שבה יישב ליברמן לא תקדם את התהליך המדיני ותמשיך במדיניות האנטי חברתית".

בגלי צה"ל דווח, כי בימים האחרונים קיים אולמרט מספר שיחות טלפון עם ליברמן, בהן הביעו השניים כוונה הדדית לשיתוף פעולה. ראש הממשלה המיועד גם הבהיר ליושב ראש העבודה פרץ, כי הוא מתכוון לצרף את ליברמן לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully