וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת תל אביב מקימה הוצאה לאור

15.7.2001 / 12:52

"ההוצאה לאור, אוניברסיטת תל אביב" תפרסם מבחר מגוון של ספרי עיון והגות, מיצירות קלאסיות עד מחקרים עדכניים

אוניברסיטת תל אביב עומדת להקים הוצאה לאור, שבראשה יעמוד ההיסטוריון אביעד קליינברג, ראש תוכנית הלימודים הכלליים והבין תחומיים באוניברסיטה.

"ההוצאה לאור, אוניברסיטת תל אביב" תפרסם מגוון של ספרי עיון והגות מתחומים שונים, החל ביצירות מופת מהעבר וכלה במחקרים חדשניים ובמסות מקוריות. הטקסטים שיפורסמו ייבחרו על ידי שורה של מומחים ויעברו עריכה מדעית קפדנית.

"הספרים שנוציא", פורס ראש ההוצאה קליינברג את האני מאמין, "יביאו כבוד לרעיונות, למילה הכתובה, לכותבים ולקוראים. אנחנו מבקשים לסייע ביצירתו ובחיזוקו של אותו מקום מפגש שבו יצרני התרבות וצרכניה יכולים לנהל רב שיח. כאשר המקום הזה, 'רשות הרבים התרבותית', מתערער, נוצר נתק בין המלומדים לחברה, נתק המדלדל את חיותן של שתי הקבוצות".

רקטור האוניברסיטה פרופ' נילי כהן, שיזמה את הקמת ההוצאה, מסבירה את היוזמה כמעורבות חברתית שעל האוניברסיטה לגלות. "בימים אלה", היא אומרת, "שבהם נמצאת החברה הישראלית בתהליך של הגדרה מחדש וחיפוש זהות, צריכה האוניברסיטה להשמיע את קולה ולסייע לאחרים להשמיע את קולם למען יצירת תרבות שיש בה עומק ומגוון. אני מאמינה שהציבור צמא לידע ולרעיונות שיעשירו את חייו וייתנו לו כלים לחשיבה ולפעולה. אני מקווה שההוצאה לאור תחזק את הכוחות הלוחמים בשטחיות ובפסיביות בחברה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully