וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל שנתפס בדרכו לת"א - פעיל ג'יהאד

אסף זוהר

21.3.2006 / 21:07

המשטרה לכדה בכביש 1 רכב ובו פלסטיני כשברשותו מטען במשקל 5 ק"ג. המחבל, תושב הכפר יאמון שליד ג'נין, היה בדרכו לגוש דן

Channel 10

פעיל ג'יהאד איסלאמי מהכפר יאמון שליד ג'נין נעצר היום בכביש מספר אחת, כשברשותו מטען נפץ, אותו התכוון להעביר לתל אביב.

סמוך לשעה 12:00 לכדה המשטרה רכב מסוג GMC בכביש ירושלים-ת"א, סמוך לקיבוץ שעלבים שבשפלה. בתוך הרכב היו 10 שוהים בלתי חוקיים פלסטינים. אחד מהם, המחבל, נשא בתיקו מטען חבלה במשקל חמישה קילוגרמים.

בחקירה התברר, כי המחבל יצא הבוקר עם המטען מצפון השומרון למזרח ירושלים, עבר למערב העיר ומשם התכוון להגיע לגוש דן, לביצוע הפיגוע.

בעקבות המצוד אחר המחבל, נחסם כביש ירושלים-תל אביב ממחלף שער הגיא ועד למחלף בן שמן, לשני הכיוונים.

במשטרה יבדקו כיצד עבר המחבל את עוטף ירושלים

אחד השוטרים שלכד את המכונית ובה המחבל וחגורת הנפץ, רב סמל שחר חמו, סיפר בראיון לגלי צה"ל, כי "נסעתי בכביש מספר 1 במסגרת תפקידי במשטרת התנועה והייתי עסוק בפעילות אכיפה, בזמן שקיבלתי את ההודעה את הרכב החשוד. מיד חסמתי את הכביש והתחלנו בסריקות".

חמו סיפר, כי באמצעות מסוק של המשטרה שהוזנק לאוויר קיבלו השוטרים מידע על סוג הרכב, מספר לוחית הזיהוי שלו ומיקומו. "הבנתי שהרכב נמצא כמאתיים מטר מהמחסום שהקמתי, ויחד עם השוטרים שהיו איתי ניגשתי לרכב. הורינו לנוסעי הרכב להביא את מפתחות הרכב, להוציא את הידיים מחוץ לחלונות ולאחר מכן לצאת מהאוטו".

חבלני משטרה שהגיעו למקום פירקו את המטען והכביש נפתח שוב לתנועה. מחקירת המשטרה עולה כי המחבל הצליח לעבור את עוטף ירושלים, לחצות את העיר ולהגיע לכביש מספר 1 בדרכו לביצוע פיגוע בישראל. כעת ייאלצו במשטרה לתגבר את הכוחות באזור עוטף ירושלים ולבדוק כיצד חדר המחבל מבלי שהורגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully