וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוגל אלפר פוטר

לי-אור אברבך

27.2.2006 / 14:38

פרסום ראשון: עורך מוסף הארץ קיבל הודעה על סיום תפקידו. ע' המשנה, שחר אלתרמן, התפטר. גורם בעיתון: ניר בכר צפוי להחליפו

עורך מוסף הארץ, רוגל אלפר, פוטר היום מתפקידו, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עורך המשנה של המוסף, שחר אלתרמן, התפטר, ככל הנראה לאחר שהתחוור לו כי הוא לא יהיה זה שיחליף את אלפר בתפקידו.

בתוך כך עולים מספר שמות לגבי זהות המחליף, על פי גורמים בעיתון השם המוביל, הוא שמו של עורך 7 ימים המפוטר, ניר בכר. יש לציין כי בכר מנהל בימים אלו מאבק משפטי מול ידיעות אחרונות, בו הוא דורש בין היתר להשיבו אל העיתון.

כבר לפני כשנה נפוצו שמועות במסדרונות העיתון כי המו"ל, עמוס שוקן, שוקל להעביר מתפקידו את אלפר, לשעבר מבקר הטלוויזיה של העיתון, וכי נעשתה פניה לרותי יובל, לשעבר עורכת "7 ימים" של ידיעות אחרונות וכיום עורכת "אולפן שישי".

אלפר הוצע לתפקיד על ידי העורך לשעבר חנוך מרמרי במחצית 2004, לאחר ששימש כאמור כמבקר הטלוויזיה היומי בעיתון. את כהונתו החל כבר בימיו של דיוויד לנדאו. לפני עבודתו בהארץ, שנמשכת כשבע שנים, שימש גם ככותב ב"העיר" והיה מוזיקאי. אלתרמן הובא לעיתון מתפקידו המקביל במוסף "7 ימים", בו עבד כשמונה שנים.

המהלך שבוצע היום מותיר למעשה שני תפקידי עורך במוספי סוף השבוע כשהם בלתי מאוישים, נכון לעכשיו. עורך המוסף G של גלובס, אמיר זיו, ייכנס בקרוב לתפקידו כעורך "סופשבוע" מעריב במקומו של אביב הברון, ועדיין לא ידוע מי ימלא את תפקידו.

אלפר ואלתרמן סירבו להגיב לדברים.

(עדכון אחרון: 16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully