וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס חדש לגברים: כיצד לבגוד באישה

23.2.2006 / 6:57

גברים בני 18-70 יכולים להירשם לקורס בתל אביב בו ילמדו כיצד להסתיר את בגידתם ואיך להיות שלמים עם עצמם אחרי הבגידה

בתל אביב נפתחה לאחרונה סדנה חדשה. מטרתה - ללמד גברים שהחליטו לבגוד בנשותיהם איך לעשות זאת מבלי לחוש רגשות אשם. "הדבר הכי חשוב הוא לעולם לא להודות. גם אם תופסים אותך עירום במיטה לעולם אל תודה" - כך פותח דניס, מנחה הסדנה, את השיעור הראשון. דניס, בן 28, מעביר את המסרים שלו בשקט ובחיוך. "כשאתה קורא לזה בגידה אתה יוצר את כל הקונוטציות השליליות".

הסדנה מתקיימת במסגרת קורס כולל להצלחה עם נשים. המשתתפים בסדנה הם בני 18-70 והם לומדים בקבוצות של עשרה עד עשרים איש בקבוצה. "מעריב" מפרסם הבוקר, כי מחיר הסדנה הוא 800 ש"ח, בעבור ארבעה מפגשים.

אחת העצות שדניס נותן לתלמידים היא ש"חשוב לשמור על מרחק פיזי בין שתי הנשים. צריך להפריד בין בשר לחלב. האישה שלך צריכה לבוא מעולם אחד - המאהבת מעולם אחר. אסור בשום פנים ואופן ששני העולמות ייפגשו". לדבריו, "הן צריך להיות לא מאותו אזור, לא מאותו סטטוס חברתי".

לטענת דניס, כדי לא להתגלות, על הגבר לעשות גם עבודה על עצמו: "אסור לתת שום משמעות לבגידה. מי שמגלים אותו, זה מי שבתת-מודע שלו רוצה שיגלו אותו". בנוסף אומר דניס, יש לטפח את האישה הנבגדת. "היא חייבת להיות מאושרת. אם לא, היא מתחילה לחפש. אם טוב לה, אז אפילו אם היא תגלה - היא כבר תמציא סיפור. כי טוב לה. נשים משקרות לעצמן כל הזמן".

לאורך המפגש הנמשך כ-40 דקות ממשיך דניס לתת עצות וטיפים. על השאלה אם הוא מיישם את הדברים השיב דניס: "אני חייב לחיות על פי מה שאני מלמד - אז לפעמים אני עם בחורה אחת, לפעמים עם אחרת, לפעמים עם כמה ביחד". בתשובה לשאלה אם כמה בחורות הוא יוצר כעת הוא השיב: "עוד דבר שאני במלמד בקורס הוא לשמור על דיסקרטיות. לא להסגיר יותר מידי פרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully