וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל זילבר קורא לעשות טרנספר

20.2.2006 / 10:40

הזמר שיבצע את ג'ינגל הבחירות למפלגתו של ברוך מרזל אמר, ש"את האוייבים יש לגרש מפה", וכי "מרצ מחבלת במאמץ היהודי להתקיים"

הזמר [[אריאל זילבר]] הלחין ויבצע את זמריר הבחירות של מפלגתו של ברוך מרזל. "הרבה אני הולך עם הקו הזה. הגיע הזמן שמרזל יהיה בכנסת וינהל קו יהודי של שלמות התורה ושלמות עם ישראל", אמר זילבר לגלי צה"ל, ומיהר להסביר את הסיבות לתמיכתו במפלגה: "זו לא מפלגה שמדברת רק על כוח, אלא גם על אמונה ועל העם היהודי ועל שינוי שיטת הבחירות ועל שינוי הרכב בית משפט העליון".

ברוך מרזל עומד בראש מפלגת חי"ל - "חזית יהודית לאומית". בעבר היה עוזרו של הרב מאיר כהנא ולאחר מכן עמד בראש תנועת "כך". בבחירות הקודמות התמודד במסגרת רשימת "חירות" בראשות הח"כ לשעבר מיכאל קליינר. בבסיס מצע מפלגתו עומדת הבעלות על ארץ ישראל השלמה, בהתבסס על "הבטחת הקב"ה לאברהם אבינו" בכריתת ברית "בין הבתרים".

זילבר קרא היום לעשות טרנספר: "את האויבים צריך לגרש מפה, בחייך, אויבים שלך שרוצים להרוג אותך", אמר בראיון. לדבריו, "ברוך מרזל לא אלים ולא מדבר על אלימות".

"גם בינינו יש אויבים", אמר זילבר, "כשיש לך אויבים אתה נלחם בהם, אתה לא אומר להם שלום. השמאל – מה שעושים מרצ ושלום עכשיו, זה שהם פשוט מחבלים בכל מאמץ יהודי להתקיים פה. הם שופטים את אלופי צה"ל בחו"ל ומחרימים את תוצרת הארץ בחו"ל. הייתי שולח אותם לכל מקום אחר, אבל הם בעצמם לא יודעים מה הם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully