וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינגווינים מסרבים להזדווג עם נקבות

9.2.2006 / 0:01

6 פינגווינים הומואים בגן חיות בגרמניה מסרבים מזה שנה להזדווג. גן החיות מדגיש כי הוא לא מנסה לכפות הטרוסקסואליות

שישה פינגווינים הומואים בגן חיות ב[[גרמניה]] ממשיכים לסרב להזדווג עם בנות מינם שהובאו במיוחד משבדיה לפני כשנה. לדברי מנהלת גן החיות, הבעיה עם הנקבות שהובאו לפתות את הזכרים, היא שהן ביישניות. לדבריה, "השבדיות לא יעשו את הצעד הראשון".

נקבות ה[[פינגווין]] הובאו לפני כשנה על מנת לעודד את הזכרים להזדווג עימן ולשמר את זן ה[[הומבולדט]] הנכחד. מנהלת גן החיות אמרה כי בשנה שעברה היא עוד היתה אופטימית לגבי אפשרויות ההתרבות של הפינגווינים, כאשר נקבה אחת הצליחה להפריד בין זוג פינגווינים גאה.

בגן החיות ישנם עשרה פינגווינים מזן ההומבולדט, על סף הכחדה, כאשר שישה מתוכם מעדיפים את בני מינם הזיכריים ובחרו לנהל חיים זוגיים חד מיניים. היוזמה להביא נקבות על מנת להפריד את הזוגות הולידה גל מחאה מצד ארגוני זכויות ההומואים במדינה.

סוכנות הידיעות הגרמנית דיווחה, כי גן החיות פרסם הודעה באתר האינטרנט הרשמי, בה נטען כי בגן החיות ישמחו אם יווצר אפילו זוג הטרוסקסואלי אחד, שיצליח להטיל ביצה אחת, שתביא בבוא היום לבקיעת צאצא לזן הנכחד. לאור מחאות ארגונים לזכויות הקהילה נרשם בהמשך ההודעה כי גן החיות מקבל את הזוגות החד מיניים מבין הפינגווינים, וכי הגן לא מנסה לכפות הטרוסקסואליות, כפי שהואשם לפני שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully