וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב גלוי מאורנה בנאי: עיזרו לחתולים

26.1.2006 / 14:42

אורנה בנאי, חברת מועצת עיריית ת"א-יפו ונציגת "הירוקים", מבקשת להירתם להצלתם של חתולי ראשל"צ באירוע מיוחד שיערך מחר

מחר ייערך במועדון ה"דום" בתל אביב אירוע הזדהות עם חתולי ראשון לציון והמדינה. באירוע ישתתפו אמנים מהשורה הראשונה, אנשי ציבור, סלבריטאים ועוד הרבה אנשים שאכפת להם.

[[אורנה בנאי]], חברת מועצת עיריית ת"א-יפו ונציגת [[מפלגת הירוקים]] לאיכות הסביבה, פונה היום באופן אישי לכל אזרחי מדינת ישראל במכתב שכתבה, בשם אותם חתולים חסרי ישע שאינם יכולים להגן על עצמם. חלקים מהמכתב מובאים לפניכם:

"כמי שעומדת בראש הוועדה להגנה על בעלי חיים בעיריית תל-אביב-יפו, אינני עושה אבחנה בין חתולי תל-אביב-יפו, לחתולי ראשון לציון והמדינה. בכל מקום בו קיימת מצוקה סביבתית ועוולה כלפי בעלי החיים, אני וחברי ב"ירוקים" נמצאים שם כדי לסייע ולתת תמיכה לארגונים הפועלים למען בעלי החיים בשטח".

כמו כן, פונה בנאי לראש העיר ראשון לציון, האחראי לגזירה הקשה: "אני פונה מעל במה זו לראש עיריית ראשון לציון [[מאיר ניצן]]: כפי שנענית לקריאת הירוקים, שיתפת פעולה עם עיריית תל-אביב-יפו וחתמת ביחד עם כל ערי גוש דן על האמנה לצמצום זיהום האוויר מתוך מחויבות לחיי תושביך, אנא קח דוגמא גם מההומאניות של עיריית תל-אביב-יפו בתחום ההגנה על בעלי החיים, כי גם כלפיהם יש לך מחויבות. בתל-אביב-יפו דואגים גם לבעלי החיים ולא חוסכים במאמצים ותקציבים כדי לשפר ולו במעט את מצבם ותנאי חייהם של חתולי העיר. אם תרצו, נשמח לתת לכם את כל הסיוע והנסיון שצברנו בעיריית תל-אביב-יפו בתחום ההגנה על בעלי החיים.

"כפי שהאוכלוסייה בעיר תל-אביב-יפו יכולה לחיות בשלום עם חתולי הרחוב, אני בטוחה שגם האוכלוסיה בעיר ראשון לציון יכולה. אנו מבקשים ממך לתמוך בכל אותן משפחות נפלאות שמשקיעות מזמנן ומכספן למען מאות חתולים רעבים המתגוררים ברחובות".

בנאי מוסיפה, כי היא "קוראת לראש עיריית ראשון לציון לחזור בו מהחלטתו האומללה שתגזור על חתולי הרחוב גסיסה איטית וממושכת ביסורי רעב וצמא ומזמינה אותו להשתתף בעצרת ההזדהות, כדי שיראה איזו התנגדות עצומה יש למהלך הבלתי המוסרי אותו הוא מנסה לקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully