וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 פצועים מדקירות בסוף השבוע, בהם שניים קשה

21.1.2006 / 14:10

גבר כבן 30 נדקר אחה"צ בטייבה בעקבות מחלוקת על רכב. אמש נפצעו 5 בני אדם בדקירות במוקדי בילוי בת"א, נתניה ופתח תקווה

שמונה בני אדם נפצעו בסוף השבוע מדקירות. חמישה מהם מדקירות במוקדי בילוי.

בטייבה נפצע אחר הצהריים גבר כבן 30 באורח אנוש לאחר שנדקר, ככל הנראה, במהלך קטטה. הוא פונה לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה. שני בני אדם נוספים נפצעו קל במהלך הקטטה ופונו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

ממשטרת מרחב השרון נמסר כי הקטטה פרצה בעקבות מחלוקת על רכב בין בני משפחה מקומית לבין בני משפחה בדואית שהגיעו מחוץ לעיר. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות הקטטה ועצרו חשוד במעשה.

בעקבות הקטטה התקהלו כמה עשרות בני אדם בכביש 444, התפרעו והעלו באש עץ דקל. כוחות כיבוי שהגיעו אל המקום, נקלעו למטח של אבנים. המשטרה פינתה את המתקהלים מהכביש.

סמוך למועדון בדרך סלמה בתל אביב, נפצע אמש באורח קשה נער בן 18 מדקירה. המשטרה פתחה בחקירה, אולם טרם נעצרו חשודים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי מסיבה לא ברורה התפתחה במקום קטטה בין שתי חבורות צעירים, ובשלב מסוים נשלף סכין. שוטרים שהגיעו לזירת האירוע מצאו שם רק את הפצוע וחבריו, ואילו שאר המעורבים בקטטה הספיקו לברוח.

בנתניה, נפצעו שלושה צעירים בקטטה אמש ברחוב הרצל. מצב אחד מהם בינוני ומצב השניים האחרים קל. במקום הקטטה נמצאו שברי בקבוקים וסכין. הצעירים שנפצעו סירבו למסור למשטרה פרטים על הקטטה או על זהות הדוקרים.

בפתח תקווה, פונה לבית החולים בילינסון צעיר בן 24 במצב בינוני, לאחר שנדקר אמש ברחוב רפפורט בעיר. גם במקרה זה, סירב הצעיר למשטרה למסור פרטים על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully