וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו דייויס הושעה לחמישה משחקים אחרי שטיפס ליציע

20.1.2006 / 14:34

הפורווד הוותיק הרגיש כי אשתו מאויימת על ידי שיכור וחש להגן עליה. אטקינס בדרכו לממפיס, ופליפ סונדרס יאמן את המזרח באולסטאר

אנטוניו דייוויס, הפורוורד של הניו יורק ניקס, הושעה על ידי הקומישינר דיוויד שטרן לחמישה משחקים אחרי שטיפס ליציע במהלך הפסד קבוצתו 106:104 בשיקגו. השחקן, שמשמש כנשיא ארגון השחקנים ולו היסטוריה ללא רבב, טען כי ראה אוהד שיכור נוגע באשתו ומאיים עליה, ולכן עלה להגן עליה. התקשורת האמריקאית סיקרה את המקרה באינטנסיביות לאור אירועי המהומה הגדולה בפאלאס בין רון ארטסט והפייסרס לאוהדי הפיסטונס, אולם להבדיל מאותו מקרה, דיוויס נותר רגוע גם כשעמד ביציע, ולא הייתה שום אלימות משום צד בשום שלב, ולא נוצר מגע פיזי בינו לבין אף אחד האוהדים. מספר אנשים דיווחו שדייוויס כיוון אצבע מאיימת לעבר האהוהד הסורר ואף צעק עליו לפני שהאבטחה הגיעה למקום והשחקן הורחק מהאיזור ומאוחר יותר מהמשחק עצמו.

ארטסט הורחק בעקבות הטיפוס ליציע להעונה כולה, בעוד ג'רמיין אוניל וסטיבן ג'קסון ישבו בצד 15 ו-25 משחקים. לפיכך העונש של דיוויס הוא קל ומתקבל על הדעת, בייחוד בהתחשב בנסיבות המקלות. כעת מתעורר ויכוח ציבורי בדבר הבטחון שהליגה מחויבת להעניק למשפחות השחקנים, שכן שחקנים רבים הביעו תמיכה בדיוויס וטענו כי גם הם היו עושים אותו דבר לו מישהו מבני משפחתם היה בסכנה.

עוד בניקס, סטפון מרבורי אמור להחלים מהפציעה בכתפו בעוד תשעה ימים. מרבורי נפצע במשחק מול מינסוטה ביום שני ולא שותף נגד הבולס. מאמנו לארי בראון הציע לו לשחק לכמה דקות רק כדי שרצף המשחקים הרצופים של מרבורי, שעומד על 280, לא ייקטע, אך השחקן העדיף שלא לסכן את הקריירה שלו.

הוויזארדס נפרדים מאטקינס

הוושינגטון וויזארדס אישרה היום שהיא משחררת את גארד הקבוצה צ'אקי אטקינס. הוויזארס הודיעו כי הם קונים את החוזה של אטקינס, כשהמשמעות היא שהקבוצה תשלם לשחחקן את המשכורות שהיא התחייבה להן, ואטקינס יכול לעבור לכל קבוצה שיחפוץ. "אטקינס הוא שחקן ותיק בשנתו האחרונה לחוזה", אמר נשיא הוויזארדס ארני גראנפלד, "הוא מקצוען, וההזדמנות הזו תאפשר לו למצוא מקום שבו יוכל לצבור יותר דקות משחק". השמועות מספרות כי הוא יעשה את דרכו לממפיס כדי לשמש רכז מחליף לבובי ג'קסון, לאחר שדיימון סטודמאייר נפצע וגמר את העונה. גם הניקס מעוניינים באטקינס, אולם לאור החדשות האחרונות לגבי הסיכום המתקרב שלו בממפיס, איזיאה תומאס החל להגביר את המאמצים להשיג את ארל ווטסון מדנבר.

ב-28 משחקים של וושינגטון העונה השיג אטקינס 6.7 נקודות ו-2.5 אסיסטים ב-19.7 דקות.

סונדרס יאמן המזרח

ניצחונה של הפיסטונס על אטלנטה הוקס 89:117 קבע כי מאמן הקבוצה, פליפ סונדרס, יהיה מאמן המזרח במשחק האולסטאר, שייערך ב-19 בפברואר ביוסטון. דטרויט עלתה למאזן 5:31, מה שמבטיח לה את המאזן הטוב ביותר במזרח עד ל-9 בפברואר, התאריך שבו נקבעים המאמנים לקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully