וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית ימונה לשר החינוך. אדרי לשר הבריאות

16.1.2006 / 0:02

אולמרט יביא לאישור הממשלה גם את מינוי לבני לשרת החוץ, את מינוי עזרא לשר לאיכות הסביבה ואת מינויו של הירשזון לתקשורת

מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, המחזיק כיום במספר שיא של 15 תיקים, יביא ביום רביעי לאישור הממשלה את סדרת המינויים במשרדי הממשלה השונים.

אולמרט ימשיך להחזיק בתיק האוצר ובתיק התמ"ת. שאול מופז ימשיך לכהן כשר הביטחון. שרת המשפטים, ציפי לבני, תמונה גם לשרת החוץ. השר לביטחון פנים גדעון עזרא ימונה לשר לאיכות הסביבה. אברהם הירשזון, שר התיירות, ימונה גם לשר התקשורת ומאיר שטרית, שר התחבורה, ימונה גם לשר החינוך.

יעקב אדרי ימונה לשר הבריאות. רוני בר-און ימונה לשר התשתיות ולתיק נוסף - החקלאות או המדע. סגן שר הביטחון, זאב בוים, ימונה לשר השיכון ולתיק נוסף - מדע או חקלאות.

אולמרט החל אתמול סבב פגישות עם בנוגע למינויים, הוא נפגש עם השרים שטרית והרשזון והבוקר הוא צפוי להיפגש עם שלושת המיועדים לשרים חדשים - אדרי, בוים ובר-און.

סיעת קדימה בכנסת תתכנס היום לישיבתה הראשונה של הסיעה מאז אשפוזו השני של שרון, כשהפעם אולמרט מנהל אותה. הסיעה מתפקדת גם כמועצת קדימה. על פי התקנון, תבחר הסיעה באולמרט כממלא מקום זמני של יו"ר קדימה שרון. לאחר מינוי זה יוכלו בקדימה להעביר החלטות פרוצדורליות בין השאר בתחום הכספים.

אולמרט יודיע לסיעה על המינויים החדשים של השרים. את הישיבה מתכוון אולמרט לפתוח בדברים על שרון והוא יתייחס לחשיבות המשך דרכו ומורשתו. בימים הקרובים יצטרך אולמרט להתפנות להרכבת רשימת קדימה ולמיקום המועמדים. עד כה ישנם 33 מועמדים, והכוונה לגייס עוד 17, וליצור רשימה בת 50 מועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully