וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסים ספרותיים חדשים

5.7.2001 / 18:31

הוצאת הקיבוץ המאוחד וספריית פועלים הכריזו על שלושה פרסים חדשים, לשירה, סיפורת וספרות ילדים, שיחולקו מדי שנה

לרגל הקמת קבוצת ההוצאה לאור המאוחדת של הוצאת הקיבוץ המאוחד וספריית פועלים, וכדי לעודד יצירה מקורית ישראלית, מודיעות שתי ההוצאות על שלושה פרסים ספרותיים חדשים, שיחולקו מדי שנה: פרס יעקב שבתאי לסיפורת, פרס נתן אלתרמן לשירה ופרס פניה ברגשטיין לספרות ילדים.

פרס יעקב שבתאי לסיפורת יינתן לכתב יד של רומן, קובץ סיפורים או נובלה. הזוכה יקבל פרס כספי של 20 אלף שקל, בנוסף למקדמה, וספרו יראה אור במסגרת הספרייה החדשה.

פרס נתן אלתרמן לשירה יינתן לכתב יד של מחזור שירים שלם או שירים מקובצים. הזוכה יקבל פרס כספי של 10,000 שקל, וספרו יראה אור בהוצאה המשותפת של הקיבוץ המאוחד וספריית פועלים.

פרס פניה ברגשטיין לספרות ילדים יינתן לכתב יד של שירה או פרוזה שמיועד לגיל הרך. הזוכה יקבל פרס כספי של 10,000 שקל, וספרו יראה אור בהוצאה המשותפת של הקיבות המאוחד וספריית פועלים.

המעוניינים לנסות את מזלם מוזמנים לשלוח כתבי יד עד 30 בספטמבר 2001 אל קבוצת ההוצאה לאור המשותפת בכתובת: הוצאת הקיבוץ המאוחד/ספריית פועלים, רח' הירקון 23, בני ברק (או ת.ד 1432, בני ברק) 51114. כתבי היד הזוכים ייבחרו על ידי חבר שופטים שונה בכל תחום, שיורכב מאנשי אקדמיה ועורכים ספרותיים.

שמות הזוכים, כמו שמות חברי ועדות השיפוט, יפורסמו עד דצמבר 2001. טקס חלוקת הפרסים יתקיים במרץ-אפריל, כמחווה ליוצרים שהפרסים קרויים על שמם – גם שבתאי, גם אלתרמן וגם ברגשטיין נולדו באביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully