וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון נאבק על חייו. סמכויותיו הועברו לאולמרט

5.1.2006 / 0:02

ראש הממשלה סובל מדימום תוך מוחי והועבר לניתוח כשהוא מורדם ומונשם. השר אהוד אולמרט, ממלא מקומו, קיבל את סמכויותיו

ראש הממשלה, אריאל שרון, הובהל הלילה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מנכ"ל בית החולים, שלמה מור יוסף, מסר כי שרון עבר אירוע מוחי משמעותי, וכי הוא מורדם ומונשם. בדיקה ביחידת ההדמיה של בית החולים איבחנה כי שרון לקה בדימום תוך מוחי בגזע המוח, אזור שקשה לנקז ממנו את הדם, ולהערכת הרופאים סיכויי החלמתו אינם גבוהים. עקב כך, הועבר ראש הממשלה לטיפול בחדר הניתוח. גורם בבית החולים מסר, כי הניתוח צפוי להיארך שעות ארוכות.

מזכיר הממשלה, ישראל מיימון, הודיע כי סמכויותיו של שרון הועברו לממלא מקומו, אהוד אולמרט. הדבר נעשה בתיאום עם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז.

מקור בבית החולים הגדיר את אשפוזו של שרון, כ"אירוע דרמטי וקשה מאוד, שייגמר תוך שעות". הכתב עמנואל רוזן ציטט מקור בבית החולים, לפיו "שרון נפגע בכמה מערכות".

טרם אושפז, שרון התלונן על לחץ בחזה ועל חולשה. גורמים בסביבתו מסרו, כי הוא היה מבולבל, חש ערפול והתקשה בדיבור. עם הגעתו לבית החולים, הוכנס ראש הממשלה ליחידת הטראומה.

ב-18 בדצמבר בשעה 20:00 אושפז שרון בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שסבל מאירוע מוחי. בתחילה טענו מקורביו כי דובר באירוע קל וכי שרון היה בהכרה. עם שחרורו מבית החולים, כעבור יומיים, התברר כי שרון סבל מאירוע מוחי משמעותי ובעת הגעתו לבית החולים הוא לא היה בהכרה ולא תקשר עם הסובבים אותו. בבדיקות שעבר בעת אשפוזו, התגלה מום מולד בלבו. לצורך תיקון מום זה, אמור היה ראש הממשלה, לעבור מחר בבוקר צנתור בבית החולים.

(צילום וידאו: ערוץ 10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully