וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזור מיוחד לעיוורים הוצב בנתניה

29.12.2005 / 12:09

במסגרת קידום השירותים שמציעה העיר לבעלי המוגבלויות בתחומה, הנגישה העירייה חוף לנכים ופתחה קורס בשפת הסימנים לעובדיה

עיריית נתניה הזמינה לאחרונה את הציבור לבוא ולחוות את דעתו על התקן עירוני חדש – רמזור לעיוורים. מדובר ברמזור מדבר, המשמיע סוגי צפצופים שונים, בהתאם לצבע הרמזור. הרמזור, הראשון מסוגו בארץ, הוצב באופן ניסיוני בצומת הרחובות הרצל-פתח תקווה.

הרמזור מסמן את מיקום הרחובות שבו הוא מוצב. כיווני התנועה מופיעים על גבו בכתב ברייל. עוד הציבה עיריית נתניה במקום מדרכות בעלות מבנה מיוחד, המכוונות את העיוורים אל הצומת המרומזר.

לפי הודעת העירייה, "הסדרים אלה הם צעד נוסף וחשוב בשורה ארוכה של שירותים ופרוייקטים, אותם קידמה העירייה בשנה האחרונה, במטרה להקל על בעלי המוגבלויות בעיר ומחוצה לה." גולת הכותרת של שורת הפרוייקטים הן עבודות הפיתוח שביצעה העירייה בחוף סירונית, המאפשרות לציבור הנכים להגיע עד קו המים ממש.

בנוסף, אגף משאבי האנוש בעיריית נתניה פותח בימים אלה קורס מיוחד בשפת הסימנים. הקורס נועד לאפשר לנותני השירות בעירייה לסייע לציבור החרשים וכן לכבדי השמיעה, בעיקר בקרב אוכלוסיית הקשישים. הקורס נועד להעניק לעובדי העירייה כלים אופרטיביים לתקשר עם אוכלוסייה זו ולסייע לאנשי החינוך בשיפור השילוב החברתי והקהילתי של חרשים ולקויי שמיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully