וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסיניו חתם בריאל מדריד, פלורו המנהל המקצועי

23.12.2005 / 17:23

המגן הברזילאי מסאו פאולו חתם בקבוצה לחמש שנים ולא ייחשב לזר בגלל דרכונו האיטלקי. מאמן העבר בניטו פלורו יחליף את סאקי

מאמן העבר בניטו פלורו, מונה למנהל המקצועי החדש של ריאל מדריד ויחליף בתפקיד את אריגו סאקי האיטלקי, שהתפטר. "זה האדם המתאים ביותר לתפוס פיקוד", אמר היום (שישי) נשיא המועדון אמיליו בוטראגניו, במסיבת העיתונאים בה הוצג פלורו.

פלורו בן ה-52, שאימן את ריאל מדריד בין השנים 1992-1994, יעבוד בצמוד למאמן חואן רמון לופז קארו, שהארליך לאחרונה את חוזהו במועדון עד לסיום העונה. "המטרה שלי היא ליצור סגנון משחק ייחודי כדי לחזור ולהשיג תוצאות חיוביות", אמר פלורו במסיבת העיתונאים.

בריאל מדריד יודעים שאין להם מה להפסיד. המועדון לא זכה בתואר מאז יוני 2003 והקבוצה מדורגת חמישית בליגה הספרדית, 11 נקודות אחרי המוליכה ברצלונה. פלורו בנה את שמו בתחילת שנות התשעים, אז העלה את אלבסטה מהליגה השלישית לראשונה בטווח של שלוש שנים. בקדנציה שלו בריאל מדריד, הוא הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המלך ב-1993. באותה עונה, ריאל הפסידה את האליפות במחזור האחרון ובסופו של דבר פלורו פוטר מהקבוצה. אחרי שאימן ביפן ובמכסיקו, פלורו חזר לספרד ומונה למאמנה של ויאריאל ב-2002, כשבאותה עונה סיימה הקבוצה במקום ה-15 בליגה. ב-2004 הוא מונה למאמנה של מאיורקה במקום לואיס ארגונייס, שעבר לנבחרת, אבל פוטר לאחר חודשיים בלבד.

המגן הברזילאי סיסיניו חתם בריאל

עוד חיזוק משמעותי מהיום בריאל מדריד הוא המגן הימני הברזילאי סיסיניו, שהרשים את ראשי הקבוצה כשזכה עם סאו פאולו באליפות העולם לקבוצות בשבוע שעבר.

סיסיניו בן ה-25, חתם על חוזה לחמש שנים ויחל להתאמן בקבוצה ב-29 לדצמבר, אחרי פגרת חג המולד. סיסיניו יהיה השחקן הברזילאי החמישי בסגל של ריאל (אחרי רונאלדו, רוברטו קרלוס, רוביניו וחוליו בפטיסטה), אלא שהוא מחזיק בדרכון איטלקי ולא יחשב כזר בקבוצה.

סיסיניו הוא גם חבר בסגל נבחרת ברזיל ושותף במשחק הניצחון 1:4 על ארגנטינה בגמר גביע הקונפדרציות ביוני האחרון. תמורת מעברו, שילמה ריאל מדריד לסאו פאולו סכום של 4 מיליון יורו. בקבוצתו החדשה, הוא יתמודד על עמדת המגן הימני מול לא פחות משלושה שחקנים: מיצ'ל סלגאדו וסרחיו ראמוס הספרדים וקרלוס דיוגו האורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully