וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה עבר אירוע מוחי קל

18.12.2005 / 20:04

שרון, בן ה-77, פונה להדסה עין כרם והתעלף. בהמשך, שבה אליו הכרתו. מצבו יציב. דובר ביה"ח: שרון נמצא בהכרה מלאה והוא עובר שורה של בדיקות

ראש הממשלה, אריאל שרון, פונה הערב לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לאחר שחש ברע. מבית החולים נמסר כי שרון בהכרה מלאה וכי הוא עובר סדרת בדיקות. לפי דיווחים מבית החולים, שרון עבר אירוע מוחי (CVA) קל ומצבו יציב. מקורבי שרון מסרו כי לא נשקפת סכנה לחייו.

סגן מנהל בית החולים, יובל וייס, הקריא כשעה לאחר הגעתו של שרון הודעה כתובה: "ראש הממשלה, מר אריאל שרון, הגיע לבית החולים בסביבות השעה 20:00. הוא בהכרה מלאה ועובר עכשיו בדיקות רפואיות. בהמשך הערב יהיו לנו תוצאות ונעדכנכם בהמשך". יצוין כי בהודעה לא נמסר מה מצבו הבריאותי של שרון.

לפי הדיווחים הראשוניים, שרון, בן 77, חש ברע בלשכתו בירושלים לאחר פגישה שגרתית עם ח"כ שמעון פרס. שרון פונה ב-19:50 לבית החולים במכונית השרד, והוכנס לחדר הטראומה. יצוין כי חדר הטראומה משמש בדרך כלל לאח"מים, גם אם מצבם לא חמור. לפי הדיווחים, עם כניסתו לבית החולים, איבד שרון את הכרתו, ואולם כעבור זמן קצר שבה אליו הכרתו. בשעה זו עובר שרון סדרת בדיקות ביחידת אמ.אר.איי לסריקה נוירולוגית. לפי דיווחים מבית החולים, שרון מטושטש ומבולבל.

בניו של ראש הממשלה, ח"כ עמרי שרון וגלעד שרון, הגיעו לבית החולים כשעה קלה לאחר שהגיע אביהם. אל המקום הגיעו גם מזכיר הממשלה, ישראל מימון, וממלא מקום ראש הממשלה, השר אהוד אולמרט. היחידה לאבטחת אישים חסמה את כל מתחם הכניסה לחדר המיון. מפקד מחוז ירושלים של המשטרה, ניצב אילן פרנקו, הגיע למקום. סמוך לבית החולים התקהלה כמות גדולה מאוד של עיתונאים מהארץ ומרחבי העולם.

ראש הממשלה מלווה באופן קבוע ברופא בלשכת ראש הממשלה, הוא זה שטיפל בו באירוע וזה שפינה אותו לבית החולים. הפראמדיק שהוצמד לשרון מלווה אותו 24 שעות ביממה, והוא קיבל סיווג מתאים מהשב"כ.

הפעם האחרונה בה שרון היה בבית החולים היתה בפברואר 2004, לאחר שסבל מריסוק אבנים בדרכי השתן. בכל פעם שעניין גילו המופלג עולה על הפרק, שכן שרון הוא ראש הממשלה המבוגר ביותר שהיה במדינת ישראל, הוא דואג לספר על כך שבני משפחה רבים שלו נפטרו בגיל מאוחר.

צילום וידאו: ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully