וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "פרפר נחמד" תומכים בעבודה

רועי לוי

18.12.2005 / 8:44

דודו זר ועפרה ויינגרטן יודיעו על תמיכתם בפרץ. תחילה פורסם כי גם שרית וינו-אלעד בין התומכים אך השחקנית הכחישה הדברים

מערכת וואלה

המפלגות ממשיכות לגייס תמיכה מאמנים ובדרנים. היום נודע, כי השחקנים דודו זר ועפרה ויינגרטן מ"פרפר נחמד" יודיעו בקרוב על תמיכתם במפלגת העבודה. בהודעה שהוציאו במפלגה נאמר כי השניים, וגם השחקנית שרית וינו-אלעד ייפגשו בצהריים עם יו"ר מפלגת "העבודה", אולם לאחר כשעה וחצי הודיעו במפלגה על דחיית הפגישה.

שרית וינו-אלעד הכחישה היום את הפרסומים לפי היא עתידה לתמוך בעמיר פרץ ובמפלגת העבודה. בראיון לגלי צה"ל אמרה וינו-אלעד "התקשרו אליי והזמינו אותי לחוג בית, הסכמתי לבוא מתוך סקרנות ולא מתוך תמיכה, נהפוך הוא. ביקשתי לדעת שאין עיתונאים ולא יעשו עניין גדול מזה ופתאום אני שומעת שאוטוטו אני מתפקדת למפלגת העבודה ונכנסת לפריימריס מה שלא יכול להיות יותר רחוק מן האמת".

הזמר נמרוד לב השתתף אתמול בכנס בחירות של המועמד לראשות הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, לקראת הפריימריס שייערכו מחר במפלגה. לב אמר, כי "הדאגה הכי גדולה של עם ישראל זו הדיקטטורה שנושפת בעורפנו. רק מנהיג אחד יכול להציל את המדינה, וזה נתניהו".

בחודש האחרון התפקדו אמנים רבים למסגרות פוליטיות. הזמרים חמי רודנר, קובי אוז, מאור כהן ויהלי סובול התפקדו למפלגת העבודה. כמוהם עשו גם השחקנים אלון אבוטבול, חנה אזולאי-הספרי ומשה איבגי והבמאי דורון צברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully