וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון ספנסר, שחקן "הבית הלבן", מת מהתקף לב

17.12.2005 / 15:25

ספנסר גילם את ראש צוות הבית הלבן בסדרה וזכה על כך ב"אמי" ב-2002. שיחק גם ב"פרקליטי אל.איי", "המתווך" ועוד

השחקן האמריקאי ג'ון ספנסר ("הבית הלבן"), מת מהתקף לב, בגיל
58. כך מסר איש יחסי הציבור שלו לסוכנות AP. ספנסר גילם בשנים האחרונות את ליאו מקגארי, ראש צוות הבית הלבן, בסדרת הטלוויזיה.

בשנת 2002 זכה ספנסר בפרס האמי על תפקידו בבית הלבן. למרבה האירוניה, הדמות אותה גילם בסדרה עברה התקף לב, מה שאילץ אותו לפרוש מתפקידו כראש צוות הבית הלבן.

לפני שכיכב ב"הבית הלבן" שיחק ספנסר את עורך הדין טומי מולאני בסדרה "פרקליטי אל.איי". בנוסף הוא שיחק במספר סרטים, בינהם "המתווך", "ים של אהבה" ו-"בחזקת חף מפשע".

"ג'ון היה אחד מהאנשים הנדירים, ששילבו כישרון נדיר ונדיבות אינסופית", אמר לאחר מותו השחקן ריצ'ארד שיף, המגלם את טובי זיגלר בבית הלבן. "ישנם מעט מאוד אוצרות אנושיים שאתה אוסף במהלך השנים, והוא היה אחד מהם", אמר שיף.

ספנסר עצמו סיפר בראיון בשנת 2000, כי "בדומה לליאו, גם אני תמיד הייתי מכור לעבודה. בתקופות הטובות והרעות, המשחק היה הדרך שלי לברוח, ההנאה שלי, מה שהזין אותי. הסם שהחזיק אותי, שהיה טוב יותר מאלכוהול, היה המשחק".

דובר מטעם רשת NBC אמר, כי עדיין לא ידוע כיצד יתמודדו כותבי הסדרה עם מותה של אחת מהדמויות המרכזיות בה. בעונה הנוכחית בארה"ב, לאחר שפרש מתפקידו בבית הלבן התמודד ליאו מקגארי על תפקיד סגן נשיא ארה"ב, כשותפו של המועמד מט סנטוס, המגולם ע"י ג'ימי סמיתס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully