וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב בדימוס אריה עמית מצטרף לעבודה

30.11.2005 / 7:10

פרץ מפעיל לחצים על שורת אישים להצטרף למפלגת העבודה, ביניהם עו"ד יובל אלבשן ודליה רבין. שלי יחימוביץ' לא תהיה הרכש האחרון

ניצב בדימוס אריה עמית, לשעבר מפקד משטרת מחוז ירושלים, נענה להזמנת יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, ויתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת. עמית יגיע היום ב-11:00 לבית מפלגת העבודה וייוועד עם פרץ.

ניר חסון, "הארץ":

שלי יחימוביץ' לא תהיה הרכש האחרון ברשימה ההולכת ומצטופפת של מפלגת העבודה. חברי כנסת מכהנים חוששים למעמדם, ולחלקם ברור שיתקשו להיכנס לכנסת הבאה.

לחצים כבדים מפעיל היו"ר עמיר פרץ על עו"ד יובל אלבשן, שעומד בראש הקליניקה המשפטית באוניברסיטה העברית. אלבשן הוא פעיל חברתי מוכר, שהצטרף להסתדרות לפני שנתיים ומאז התקרב לפרץ. הם נסעו יחד לחו"ל פעמיים ופרץ מתייעץ עמו תכופות. בבוקר הניצחון, כשפרץ עלה לקבר רבין, הוא ביקש מאלבשן להתלוות אליו. למרות הלחצים, אלבשן טרם הודיע שיצטרף.

שמות נוספים המוזכרים כמועמדים להצטרף הם דליה רבין, רחל תורג'מן - מקורבתו של פרץ מההסתדרות, ואולי גם דמות נוספת בעלת רקע ביטחוני. בסביבת פרץ מסרבים להודיע על סגירת "רשימת הכוכבים", ומתמודדים עם שמועות משונות, "אתמול נאלצתי להכחיש שארקדי גיידמק ואלי יצפאן מצטרפים", אמר דוברו של פרץ, תום וגנר. האחראי על הרכש הוא חבר הכנסת לשעבר עוזי ברעם, שאישר אתמול שבימים הקרובים ייחשפו שמות של מצטרפים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully